۱۳۹۴ بهمن ۱۵, پنجشنبه

امام مهدی با آیات محکم قرآن به محمد حسان پاسخ می دهد

 
امام مهدی با آیات محکم قرآن به محمد حسان پاسخ می دهد
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على جدي محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم الأطهار والسابقين الانصار في الأولين 
وفي الآخرين وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين:
خطاب به شیخِ فاضل ومحترم محمد حسان و تمامی علمای امت و واعظان منابر! همانا که زمان آن رسیده که تقدیرِ حتمیِ برانگیخته شدن" خلیفه خدا در زمین مهدی منتظر" که در کتاب مسطورثبت بوده است ؛روی دهدو اکنون شما در "دوران گفتگوی ما قبل ظهور"قرار دارید . از طریق "میزگرد گفتگوی جهانی"(سایت مهدی منتظر امام محمد ناصر یمانی) تمامی مفتیان عالم و واعظان منابر برای این گفتگو (گفتگوی پیش از ظهور) دعوت می شوند. امام مهدی؛ بعد از آنکه دعوتش مورد باور و پذیرش قرار گرفت؛ درکنار بیت العتیق نزد شما حاضر(ظاهر) خواهد شد.واگر از باورو پذیرش او سرباز زدید وازاولین کسانی بودید که به بیانات حقِ کتاب کافر گشتید، آنگاه با عبور سیاره عذاب ،خداوند در یک شب مرا پیروز و شما را خوار خواهد کرد،شبی که در آن" شب از روز پیشی می گیرد". رسیدن خورشید به ماه(ادرکت الشمس القمر) و بزرگ شدن هلال(انتفاخ اهله)، نشانه ای ازنشانه های بزرگ ساعت(قیامت)اند(اشراط الساعته الکبری) که قبلاً رخ داده است واکنون شما در" دوران گفتگوی پیش از ظهور" قرار گرفته اید. سیاره عذاب (سقر) این بار از نزدیک ترین فاصله از کنار زمین عبور میکند و بزرگ ترین نشانه از نشانه های بزرگ ساعت(یعنی)"پیشی گرفتن شب از روز " روی خواهد داد . خداوند یک شبه مهدی منتظر را برجهانیانی که خوار و مطیع شده اند، پیروز خواهد کرد.شبی که قلب رویگردانندگان از بیاناتِ راستین(حق) ذکر(قرآن) ،به گلوشان می رسد.
در اینجا برای شما تعدادی سؤال به همراه پاسخ آنها ؛از آیات محکم کتاب آمده است تا یادآوری باشد برای خردمندان.

س1-آیا انسان در انتخاب خلیفه خدا در زمین مهدی منتظر نقشی دارد؟

ج1- خداوند تعالی فرموده است:
{وَرَبُّكَ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَيَخْتَارُ مَا كَانَ لَهُمُ الخِيَرَةُ سُبْحَانَ اللَّهِ وَتَعَالَى عَمَّا يُشْرِكُونَ}
صدق الله العظيم [القصص:68]
{و پروردگار تو هر چه بخواهد می آفریند، و (هر چه بخواهد) بر می گزیند، آنان را (هیچ) اختیاری نیست، خداوند منزه و برتر است از آنچه شریک او قرار می دهند.}
س2-آیا نشانۀ(آیه) تأیید مهدی منتظر فرو رفتن در بیابان(خسف في البيداء)است یا نشانه (آیه)ای است که از آسمان نازل می شود تا از ترس آن گردن تمام بشریت در مقابل خلیفه خدا بر زمین مهدی منتظر تسلیم و خاضع گردد؟
ج2- خداوند تعالی فرموده است:
{إِنْ نَشَأْ نُنَزِّل عَلَيْهِمْ مِنْ السَّمَاء آيَة فَظَلَّتْ أَعْنَاقهمْ لَهَا خَاضِعِينَ}
صدق الله العظيم[الشعرإ:4]
{اگر بخواهیم از آسمان بر آنها نشانه ای نازل می کنیم که گردنهایشان در برابر آن تسلیم (و خاضع) گردد.}
س3-این نشانه(یا آیه) تأییدی که خداوند از آسمان آنرا نازل میکند و از ترس آن گردن تمام بشریت در مقابل خلیفه خدا بر زمین خم میگردد چیست .آیا درآیات محکم کتاب توضیحی در باره آن داده شده است؟
ج3- خداوند تعالی فرموده است:
{بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ يَلْعَبُونَ (10) فَارْتَقِبْ يَوْمَ تأتِي السَّمَاءَ بِدُخَانٍ مُّبِينٍ (11) يَغْشَى النَّاسَ هَذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ (12)رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ (13) أَنَّى لَهُمُ الذِّكْرَى وَقَدْ جَاءَهُمْ رَسُولٌ مُّبِينٌ (14) ثُمَّ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَقَالُوا مُعَلَّمٌ مَّجْنُونٌ (15) إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلًا إِنَّكُمْ عَائِدُونَ (16) يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَى إِنَّا مُنتَقِمُونَ (17)} 
صدق الله العظيم[الدخان]
{بلکه, آنها در شک اند (و) بازی می کنند(10)پس منتظر روزی باش که آسمان دودی آشکار (پدید) آورد(11)که (تمام) مردم را فرا می گیرد, این عذابی دردناک است(12(آنگاه کافران می گویند:پروردگارا! (این) عذاب را از ما برطرف کن, بی گمان ما ایمان می آوریم»(13)چگونه (واز کجا) پند می پذیرند در حالی که پیامبر روشنگر برای شان آمد(14)سپس از او روی گرداندند, وگفتند: «(او) آموزش یافته ای دیوانه است(15).بی گمان ما اندکی عذاب را برطرف می کنیم, (ولی) شما (به کفر واعمال زشت خود) باز می گردید.(16)روزی که به گرفتنی سخت (آنها را) فروگیریم, بی گمان ما انتقام گیرنده ایم(17)}
س4- برای اهل تدبر مشخص شد که وقتی خداوند تعالی می فرماید:
{يَغْشَى النَّاسَ هَذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ (12)رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ (13)}
صدق الله العظيم
به معنای اینست که این نشانۀ(آیه) تأیید خلیفه خدا بر زمین "مهدی منتظر" تمام مردم را فرا میگیرد چه مسلمان و چه کافر ، پس چگونه خداوند آبادی مسلمانان را همراه با آبادی کافران عذاب میکند؟

ج4-خداوند تعالی فرموده است:
{وَمَا كَانَ رَبُّكَ لِيُهْلِكَ الْقُرَى بِظُلْمٍ وَأَهْلُهَا مُصْلِحُونَ}
صدق الله العظيم[هود:117]
{و پروردگارت چنین نبود که شهرها (و آبادیها) را به ظلم نابود کند ، در حالی که اهل آن (افرادی شایسته و) نیکو کار باشند.}
س5-آیا این بدان معنی است که خداوند زمانی امام مهدی را برمی انگیزد که آبادی های زمین-هم مسلمان و هم کافر-مملو از ظلم و ستم شده است و نشانه(آیه) عذاب؛تمام آبادی های کافر و مسلمان را در برمی گیرد؟
ج5- خداوند تعالی فرموده است:
{وَمَا كُنَّا مُهْلِكِي الْقُرَى إِلَّا وَأَهْلُهَا ظَالِمُونَ}
صدق الله العظيم [القصص:59]
{و ما هرگز قریه ها (و آبادیها) را هلاک نکردیم؛ مگر آن که اهالی آن ستمکار بودند.}
س6-آیا مقدر نبود که آیه "عذابی که در انتظارش هستیم در دوران(حیات) آخرین پیامبر محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم فرود آید؟
ج6- خداوند تعالی فرموده است:
{وَمَا كَانَ اللّهُ لِيُعَذِّبَهُمْ وَأَنتَ فِيهِمْ وَمَا كَانَ اللّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَهُمْ يَسْتَغْفِرُونَ }
[الانفال:33] صدق الله العظيم
{وتا تو (ای پیامبر) در میان آنها هستی, خداوند آنها را عذاب نخواهد کرد} و(نیز) تا زمانی که استغفار می کنند؛ خداوند عذابشان نمی کند}.
س7- آیا این نشانۀ تأیید و یاری و پیروزی خلیفه خدا"مهدی منتظر" که یک شبه برتمام آبادی های بشر(چه کافر وچه مسلمان) نازل می شود نشانه ای از نشانه های بزرگ قیامت (اشراط بزرگ ساعت)است؟
ج7-خداوند تعالی فرموده است:
{وَإِنْ مِنْ قَرْيَةٍ إِلَّا نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ مُعَذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا كَانَ ذَلِكَ فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا (58) وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآَيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآَتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآَيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا(59)}
صدق الله العظيم [الاسراء]
{و هیچ (آبادی و) قریه ای نیست؛ مگر اینکه پیش از (فرا رسیدن) روز قیامت، ما آنان را هلاک خواهیم کرد، یا به عذاب شدیدی عذابشان می کنیم، این در کتاب ) لوح محفوظ) ثبت است (58) .و (هیچ چیز) ما را از فرستادن معجزات باز نداشت؛ جز اینکه پیشینیان آن را تکذیب کردند، و به (قوم) ثمود، ماده شتر که (معجزه ای) روشنگر بود ، دادیم، پس (آنها) به آن ستم کردند (و آن را کشتند) . و ما معجزات را جز برای ترسانیدن نمی فرستیم(59)}
س8-در کتاب(قرآن) به روزی که مهدی منتظربانشانه عذاب دردناک بر تمام بشر پیروز (ظاهر) می شود؛ چه نامی داده شده است؟
ج8- خداوند تعالی می فرماید:
{وَلا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي مِرْيَةٍ مِنْهُ حَتَّى تَأْتِيَهُمُ السَّاعَةُ بَغْتَةً أَوْ يَأْتِيَهُمْ عَذَابُ يَوْمٍ عَقِيمٍ ( 55)}صدق الله العظيم
{و کسانی که کافر شدند همواره در آن (= قرآن) شک دارند، تا آنکه نا گهان قیامت فرا رسد یا عذاب روز عقیم(بی فرجام،ناتمام) بر آنها (فرود) آید}
س9-آیا مقصود خداوند این است که کافرین همواره درشک و تردیدند ، و تمام مردم نیزبه این قرآن عظیم که از جانب خداوند برای تمام بشریت آمده ایمان نیاورده اند مگر آنکه نشانه عذاب برآنها نازل شود،سپس (با نزول عذاب) همه مردم ایمان آورده و لذا خداوند عذاب را ازتا زمانی معین ازآنها برخواهد داشت تا خلیفه خدا امام مهدی پیروی و تبعیت کنند ؟
بسم الله الرحمن الرحيم

{حم ﴿1﴾ وَالْكِتَابِ الْمُبِينِ ﴿2﴾ إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُّبَارَكَةٍ ۚ إِنَّا كُنَّا مُنذِرِينَ ﴿3﴾ فِيهَا يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ ﴿4﴾ أَمْرًا مِّنْ عِندِنَا ۚ إِنَّا كُنَّا مُرْسِلِينَ ﴿5﴾ رَحْمَةً مِّن رَّبِّكَ ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿6﴾ رَبِّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا ۖ إِن كُنتُم مُّوقِنِينَ ﴿7﴾ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ يُحْيِي وَيُمِيتُ ۖ رَبُّكُمْ وَرَبُّ آبَائِكُمُ الْأَوَّلِينَ ﴿8﴾ بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ يَلْعَبُونَ ﴿9﴾ فَارْتَقِبْ يَوْمَ تَأْتِي السَّمَاءُ بِدُخَانٍ مُّبِينٍ ﴿10﴾ يَغْشَى النَّاسَ ۖ هَٰذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ ﴿11﴾ رَّبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ ﴿12﴾ أَنَّىٰ لَهُمُ الذِّكْرَىٰ وَقَدْ جَاءَهُمْ رَسُولٌ مُّبِينٌ ﴿13﴾ ثُمَّ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَقَالُوا مُعَلَّمٌ مَّجْنُونٌ ﴿14﴾ إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلًا ۚ إِنَّكُمْ عَائِدُونَ ﴿15﴾ يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ ﴿16﴾ }
صدق الله العظيم [الدخان]
بسم الله الرحمن الرحيم

{حم‌ (۱) سوگند به این کتاب روشنگر، (۲) که ما آن را در شبی پر برکت نازل کردیم؛ ما همواره انذارکننده بوده‌ایم! (۳) در آن شب هر امری بر اساس حکمت (الهی) تدبیر و جدا می‌گردد. (۴) (آری، نزول قرآن) فرمانی بود از سوی ما؛ ما (محمد (ص) را) فرستادیم! (۵) اینها همه بخاطر رحمتی است از سوی پروردگارت، که شنونده و داناست! (۶) (همان) پروردگار آسمانها و زمین و آنچه در میان آنهاست، اگر اهل یقین هستید! (۷) هیچ معبودی جز او نیست؛ زنده می‌کند و می‌میراند؛ او پروردگار شما و پروردگار پدران نخستین شماست! (۸) ولی آنها در شکند و (با حقایق) بازی می‌کنند. (۹) پس منتظر روزی باش که آسمان دود آشکاری پدید آورد... (۱۰) که همه مردم را فرامی‌گیرد؛ این عذاب دردناکی است! (۱۱) (می‌گویند:) پروردگارا! عذاب را از ما برطرف کن که ایمان می‌آوریم. (۱۲) چگونه: و از کجا متذکر می‌شوند با اینکه رسول روشنگر (با معجزات و منطق روشن) به سراغشان آمد! (۱۳) سپس از او روی گردان شدند و گفتند: «او تعلیم یافته‌ای دیوانه است!» (۱۴) ما عذاب را کمی برطرف می‌سازیم، ولی باز به کارهای خود بازمی‌گردید! (۱۵) (ما از آنها انتقام می‌گیریم) در آن روز که آنها را با قدرت خواهیم گرفت؛ آری ما انتقام گیرنده‌ایم! (۱۶).}
س10-آیا این بدان معناست که تا مردم شاهد عذاب روز عقیم و بی فرجام نباشند به این قرآن ایمان نیآورده و مثل یک امت واحد درمسیرمستقیم(صراط مستقیم)
قرار نمی گیرند؟
ج10-خداوند تعالی می فرماید:
{وَلا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي مِرْيَةٍ مِنْهُ حَتَّى تَأْتِيَهُمُ السَّاعَةُ بَغْتَةً أَوْ يَأْتِيَهُمْ عَذَابُ يَوْمٍ عَقِيمٍ ( 55)}صدق الله العظيم
{و کسانی که کافر شدند همواره در آن (= قرآن) شک دارند، تا آنکه نا گهان قیامت فرا رسد یا عذاب روز نحس بر آنها (فرود) آید}
س11-برای ما روشن کردید نشانه تأییدی که از آسمان میآید دودی آشکار (دخان المبین) و عذاب دردناکی است همه مردم را دربرمی گیرد ،سپس همگی انسان ها به قرآن عظیم ایمان آورده و شکشان به یقین تبدیل می شود لذا می گویند:
{رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ (13) }صدق الله العظيم
و سپس خداوند دعای شان را مستجاب کرده و می فرماید:

{إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلًا إِنَّكُمْ عَائِدُونَ (16)يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَى إِنَّا مُنتَقِمُونَ (17)}
 صدق الله العظيم
آیا مطمئن هستید منظور از”البطشة الكُبرى" که در قرآن به آن اشاره شده همان ساعت قیامت است؟

ج11-گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمْ إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيمٌ(1)يَوْمَ تَرَوْنَهَا تَذْهَلُ كُلُّ مُرْضِعَةٍ عَمَّا أَرْضَعَتْ وَتَضَعُ كُلُّ ذَاتِ حَمْلٍ حَمْلَهَا وَتَرَى النَّاسَ سُكَارَى وَمَا هُمْ بِسُكَارَى وَلَكِنَّ عَذَابَ اللَّهِ شَدِيدٌ(2)
} 
صدق الله العظيم [حج]
{ای مردم! از پروردگارتان بترسید، بدون شک زلزله ی قیامت حادثه ی عظیمی است(1)روزی که آن را می بینید، هر مادر شیر دهی، (کودک) شیر خوارش از یاد خود می برد، و هر (زن) بارداری، بار خود را بر زمین می گذارد، و مردم را مست می بینی، در حالی که مست نیستند، و لیکن عذاب خدا شدید است.}(2)و خداوند تعالی می فرماید:
{بَلِ السَّاعَةُ مَوْعِدُهُمْ وَالسَّاعَةُ أَدْهَى وَأَمَرُّ ﴿46﴾}

صدق الله العظيم[قمر]
{بلکه قیامت وعده گاه آنها ست, وقیامت سخت تر وتلخ تر است}
س12-سؤالی که دراینجا پیش می آید این است که آیا بعد از اینکه تمام مردم به قرآن عظیم ایمان آورده و از خلیفه خدا امام مهدی پیروی کردند،آیا بازهم فتنه ای از عالم دیگربرای تمام مردم می رسد؟

ج12-خداوند تعالی می فرماید:
{الم (1)احَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُواآمَنَّا وَهُمْ لَايُفْتَنُونَ(2)}
صدق الله العظيم[العنکبوت]
{الم(1)آیا مردم پنداشتند که چون بگویند: «ایمان آوردیم» (به حال خود) رها می شوند، و آنان آزمایش نمی شوند (2)!؟}
س13- صبرکن ،صبرکن آیا حروف رمز(الم)به حروف اول نامی که خلیفه خدا امام مهدی با آن وصف شده است (المهدی)و در دوران او تمام مردم ایمان می آورند اشاره ندارند؟ و هم چنین اشاره آیه به فتنه المسیح کذاب نیست که تمام مردم را گرفتار می کند؟
ج13-خداوند تعالی می فرماید:
{ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ (1) مَا أَنتَ بِنِعْمَةِ رَبِّكَ بِمَجْنُونٍ (2)وَإِنَّ لَكَ لَأَجْرًا غَيْرَ مَمْنُونٍ (3) وَإِنَّكَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِيمٍ (4)فَسَتُبْصِرُ وَيُبْصِرُونَ (5)بِأَييِّكُمُ الْمَفْتُونُ (6)}
 صدق الله العظيم
{نون, سوگند به قلم وآنچه می نویسند(1)که تو به نعمت (وفضل) پروردگارت دیوانه نیستی.(2)وبی گمان برای تو پاداشی بی پایان (وعظیم) است.(3)و یقیناَ تو بر اخلاق وخوی بسیار عظیم و والایی هستی (4)پس تو بزودی خواهی دید و آنها (نیز) خواهند دید(5)که کدام یک از شما دیوانه است! (6)}
س14-صبرکن، صبرکن،حرف رمز "ن" چه ارتباطی با محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم دارد که خداوند وعده یاری آشکاربرعلیه تکذیب کنندگان قرآن عظیم را به او داده است ؟
اول به این سؤالم جواب بده که عقیده تو در مورد برانگیخته شدن امام مهدی توسط خداوند چیست،آیا نبی جدیدی خواهد بود که کتاب جدیدی هم برای امت می آورد؟
جوابت هم معلوم است .البته که نه ،خداوند کلام خودرا که در آیات محکم کتاب آمده است نقض نخواهد کرد.خداوند تعالی می فرماید:
{مَّا كَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِّن رِّجَالِكُمْ وَلَكِن رَّسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ وَكَانَ اللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيماً}
صدق الله العظيم [الأحزاب:40]
{محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) پدر هیچ یک از مردان شما نیست، و لیکن رسول خدا و خاتم پیامبران است، و خداوند به هر چیز آگاه است}
پس بدون شک،خداوند امام مهدی را برای یاری(ناصر) محمد صلى الله عليه وآله وسلم برمی انگیزد.
ای پرسشگر مقصودت چیست که"بدون شک خداوند امام مهدی را برای یاری(ناصر) محمد صلى الله عليه وآله وسلم برمی انگیزد"!
آن پرسشگر پاسخ می دهد، منظور اینست که سزاوار خداوند نیست که برای مردم فتوای متناقض بدهد.از آنجا که خداوند فرموده اند محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم ؛ خاتم الأنبياء والمُرسلين است ؛ پس خداوند امام مهدی را به عنوان نبی جدید برنمی انگیزد ؛بلکه اورا برای یاری (ناصر) محمد می فرستد تا با آنچه که بر خاتم الأنبیاء و المرسلین محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم نازل شده، برای مردم دلیل آورده و آنان را به همان بصیرتی که با محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم آمده است، یعنی قرآن عظیم دعوت نماید.
اگر راست می گویید پس چرا از امام ناصرمحمد روی برمی گردانید واین بیان حق فرموده ا خداوند تعالی است که :

ج14-{ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ (1) مَا أَنتَ بِنِعْمَةِ رَبِّكَ بِمَجْنُونٍ (2)وَإِنَّ لَكَ لَأَجْرًا غَيْرَ مَمْنُونٍ (3) وَإِنَّكَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِيمٍ (4)فَسَتُبْصِرُ وَيُبْصِرُونَ (5)بِأَييِّكُمُ الْمَفْتُونُ (6)
}صدق الله العظيم
{نون, سوگند به قلم وآنچه می نویسند(1)که تو به نعمت (وفضل) پروردگارت دیوانه نیستی.(2)وبی گمان برای تو پاداشی بی پایان (وعظیم) است.(3)و یقیناَ تو بر اخلاق وخوی بسیار عظیم و والایی هستی (4)پس تو بزودی خواهی دید و آنها (نیز) خواهند دید(5)که کدام یک از شما دیوانه است! (6)}
این حرف اول نام امام مهدی(ناصرمحمد) است. خداوند با نام (ناصرمحمد) از او خبر میدهد چرا که او به عنوان یک نبی جدیدبرانگیخته نشده، بلکه ناصر(یاری کننده)خاتم الأنبياء والمرسلين (محمد)صلى الله عليه وآله وسلم است. به همین جهت نامش همراه با خبرش آمده است واین حقیقت که، نام مهدی منتظر ناصر محمد یمانی است.آیا نمی بینید نام محمد دراسم( ناصرمحمد)همراهی می شود.خداوند همراهی(هم پوشانی) نام مرا با نام محمد در نام پدرم قرارداده است،تا نامم خبر و نشانه امرم را با خود داشته باشد.اماخداوند برهان و حجتش را در نام نمی گذارد چرا که هزاران نفر را میتوانید با همین نام پیدا کنید. خداوندحجت را در علم قرار داده است (اگر اهل آن باشید).در فتوایی از محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم که در رویایی صادقه به مهدی منتظر فرمودند "{وما جادلك أحد من القرآن إلا غلبته} " "{با هرکسی از قرآن بحث کنی، براو پیروز شوی}" ...انتهاى رویا
از آنجا که رؤیا تنها متعلق به صاحب آن است ونمی شود براساس آن برای مردم حکم شرعی صادر کرد، اگرخداوند با به حقیقت پیوستن رؤیا مرا تصدیق نمایدو علماء امت ببینند که امام ناصر محمد یمانی، با استفاده ازدلایل روشنی که برگرفته ازمحکمات قرآن عظیم است بر همه کس غلبه پیدا می کند ؛ این تأییدی است از جانب خداوند که درست و واقعی بودن رؤیای من را ثابت می کند.برای شما هم روشن می گرددکه خداوند حقیقتاً ناصر محمد را به عنوان خلیفه شما انتخاب کرده است.و انتخاب خلیفه باخداونداست نه با شما .گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{وَرَبُّكَ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَيَخْتَارُ مَا كَانَ لَهُمُ الخِيَرَةُ سُبْحَانَ اللَّهِ وَتَعَالَى عَمَّا يُشْرِكُونَ}
صدق الله العظيم [القصص:68]
{و پروردگار تو هر چه بخواهد می آفریند، و (هر چه بخواهد) بر می گزیند، آنان را (هیچ) اختیاری نیست، خداوند منزه و برتر است از آنچه شریک او قرار می دهند}
و اما در مورد "فرو رفتن در بیابان" ( خسف بالبیداء)مفتریان نمی خواهند کسی از شما تا زمانی که خداوند شما را در زمین فرو نبرده باشد حق را تصدیق کنید. آیا نمی خواهید از خدا پروا کنید؟ چرا که علت روی برگرداندنتان از حق اینست که؛ منتظرید اول در بیابان فرو روید سپس خداوند بعد از هلاکتتان مجدد شما را برانگیزد .آیا پروا نمی کنید .آیا غیر از این در روایت شیخ ارجمند محمد حُسان- که با رنگ قرمز نقل شده -آمده است که:
(فقد يسأل سائل وكيف نعرف أن الذي خرج في مكة هو المهدي الحقيقيّ ، فقد خرج كثير من الكذابين و الدجاجلة وادعى كل واحد منهم أنه المهديّ فكيف نعرف أن الذي خرج هو المهديّ الحقيقي لقد أخبرنا النبي صلى الله عليه وسلم بعلامة نبوية محمدية صادقة إن وقعت تلك العلامة فلتعلم الأمة كلها أن الذي ظهر ببيت الله الحرام هو محمد بن عبد الله المهديّ -عليه السلام- ما هي هذه العلامة.؟
اسمع كلام الصادق الذي لا ينطق عن الهوى روى البخاري ومسلم من حديث عائشة رضي الله عنها قالت: عبث رسول الله صلى الله عليه وسلم يوماً في منامه- يعني تحرك النبي على غير عادته في النوم- فقالت عائشة: يا رسول الله رأيتك قد فعلت شيئاً لم تكن تفعله ، فقال النبي عليه الصلاة والسلام: "العجب أن ناساً من أمتي يؤمّون البيت الحرام - أي يقصدون البيت الحرام- لرجلٍ من قريش لجأ بالبيت الحرام فإذا كانوا ببيداء من الأرض خُسِفَ بهم - أي إذا خرج هؤلاء القوم لهذا الرجل الذي اعتصم ببيت الله الحرام يخسف الله الأرض بهذا الجيش وهذا أمر كونيّ قدريّ آخر لا دخل للبشر فيه - قالت عائشة: قلت يا رسول الله فإن الطريق يجمع الناس - يعني ما ذنب كثيرٍ من الناس ممن يمشون في الطريق ممن لم يخرجوا لقتال المهدي في هذا الجيش ؟ - فقال النبي: نعم فيهم المستبصر والمجبور وابن السبيل يهلكون جميعاً مهلكاً واحداً ويصدرون مصادر شتى يبعثهم الله على نياتهم" يبعث الله كل واحد منهم على نيته التي خرج بها ومات عليها)

(کسی پرسید ه است :از کجا بدانیم آن کسی که از مکه برخاسته است همان مهدی واقعی است،چرا که تعداد زیادی از دروغگوها و دغلکاران با ادعای اینکه مهدی هستند، خروج میکنند. پس چگونه بفهمیم که این کسی که خروج کرده مهدی حقیقی است .در حقیقت نبي صلى الله عليه وسلم خبر از نشانه ای نبوی ؛محمدی و صادقی داده اند تا باوقوع آن امت متوجه شوند آن کسی که در کنار بیت الله الحرام ظاهر شده است ،همان محمد بن عبدالله المهدی-علیه السلام-است.آن نشانه چیست؟
به سخن پیامبر صادقی که از روی هوی و هوس سخن نمی گوید، گوش کن. بخاری و مسلم از عایشه رضی الله عنها نقل میکند: روزی رسول الله صلى الله عليه وسلم از خواب پریدند(یعنی بلندشدنشان از خواب مثل همیشه نبود) .عایشه به ایشان گفت: کاری را کردید که قبلاً ندیده بودم انجام دهید ،نبي عليه الصلاة والسلام فرمودند:" عجب از مردمی از امتم که به قصد مردی از قریش که در بیت الحرام مأمن گرفته است حرکت میکنند وبه وادی یا بیابان بین مکه و مدینه رسیدند زمین آنها را فرو می برد یا وقتی این قوم قصد مردی را که به بیت الله الحرام پناه برده بود را می کنند ؛خداوند زمین را در زیر پای این ارتش را فرو می برد (زمین آنها را می بلعد)این امربدون دخالت بشر و با دست تقدیر رقم می خورد. عایشه گفت:گفتم یا رسول الله مردم کثیری در آنجا هستند یعنی گناه افراد زیادی که به راه خودشان می رفتند یا از ارتشی که برای جنگ با مهدی حرکت نکرده بودند چیست؟-نبی فرمود: بله.در میان آنها هم افرادی هستند که آگاهانه حرکت کردند و هم کسانی که مجبور شدند یا مسافر بودند همگی آنها یک جا به هلاکت می رسند وسپس خداوند آنها را به صورت های گوناگون و طبق نیت هاشان بیرون می آورد. خداوند تک تک آنها را بر اساس نیتی که با آن عازم شده و سپس مرده بودند ؛برخواهد انگیخت)

روایت دروغ تمام شد.
پاسخ امام ناصر محمد یمانی این است که قسمتی از روایت را برایتان می آورم آیا فکرتان را بکار نگرفته و در درست یا نادرست بودن آن اندیشه نمی کنید شاید که پروا کنید:

(عایشه گفت:گفتم یا رسول الله مردم کثیری در آنجا هستند یعنی گناه افراد زیادی که به راه خودشان می رفتند یا از ارتشی که برای جنگ با مهدی حرکت نکرده بودند چیست؟-نبی فرمود: بله.در میان آنها هم افرادی هستند که آگاهانه حرکت کردند و هم کسانی که مجبور شدند یا مسافر بودند همگی آنها یک جا به هلاکت می رسند)
این آخر روایت است.
امام مهدی ناصر محمد یمانی جوابتان را چنین می دهد آیا نمی خواهید مسلمانان قبل از وقوع آنچه در روایت جعلی آمده است خلیفه خدا را تصدیق کنند :

(همگی آنها یک جا به هلاکت می رسند وسپس خداوند آنها را به صورت های گوناگون و طبق نیت هاشان بیرون می آورد) 
شیخ فاضل محمد حسان ؛امام ناصر محمد یمانی از شما و تمام علمای امت دعوت می کند تا به فراخوان او برای حضوردر میزگرد گفتگوی جهانی مهدی منتظر در "دوران گفتگوی پیش از ظهور"جواب مثبت دهید.به خدا قسم من این روش را انتخاب نکرده ام .از جانب خداوند این امر به من القاء شده است تا از طریق این وسیله (اینترنت) "در دوران گفتگوی پیش ازظهور"با شما بحث کنم.
اگر جوانان امت در راه خدا از اینترنت استفاده کنند نعمت بزرگی از جانب اوست.اما اگر در راه طاغوت و "فتنه انگیزی" در میان جوانان و "صحبت آلوده به گناه "با دختران و "پیروی از شهوات "استفاده شود کفران نعمت خدااست نه شکر آن. آیا فکرتان را به کار نمی گیرید؟ استفاده از آن را برای مهدی منتظر حرام میکنید واما برای اشاعه فحشاء و منکرات حلال؟از خدا پروا نمی کنید ؟ یا به علت آن که محمد رسول الله از اینترنت جهانی استفاده نمی کردند این بدعت است و هر بدعتی هم گمراهیست. امام ناصر محمد یمانی پاسخ تان میدهد که بله هر بدعتی در دین گمراهیست،اما بدعت درخود دین. اینترنت وسیله ای برای تبلیغ و بیان حق قرآن عظیم و گفتگو بین علمای امت در "دوران گفتگوی پیش از ظهور "است. آیا این منطقی است که امام ناصر محمد یمانی قبل از اینکه دعوتش را بپذیرید، برای بیعت با شمادر کنار بیت العتیق حاضر شود.؟یا عقل و منطق می گوید که قبل آمدن در کنار بیت العتیق،ابتدا باید گفتگوکرد (گفتگو پیش از ظهور) و سپس بعد از پذیرفته شدن دعوتش، مهدی منتظر برای بیعت در کنار بیت العتیق حاضر شود. اگراز فکر تان بهره می گیرید الان دست از روایات برداریدممکن است از چیز درستی که در روایات هست روی بر گردانید اما به چیزی در روایت استناد کنید که باطل و نادرست است. پس بیاییدبا کتاب خداوند قرآن عظیم حکم کنیم تا بعد برایتان روشن کنم سنت نبوی راستین( حق) با آنچه که مهدی منتظرازقرآن عظیم بیان میکند مطابقت دارد. از آنجایی که محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم قرآن رابرای مردم روشنترمیکندو امام مهدی نیزهمین قرآن را برای مردم بیان میکند؛خواهید دید که احادیث درست ،تأییدکننده سخنان امام مهدی که برگرفته از قرآنند ،خواهند بود..سپس احادیث درست را از احادیث باطل و نادرست جدا میکند.شما میدانید که در بین احادیث وارد شده از نبی، تناقضات بزرگ و تفاوت های زیادی وجود دارد.تعدادی از این احادیث درست هستند چرا که سخن آنها در مورد قرآن از روی هوی و هوس نیست. تعدادی از آنها هم نادرست و جعلی هستند. به همین علت اختلاف زیادی بین احادیث پیدا می کنید چون برخی درست و برخی نادرستند و حق و باطل همیشه در تضاد با همند .تا زمانی که آسمانها و زمین پابرجاست حق و باطل یکی نخواهند شد.با جستجوی روایات راویان مورد اعتماد نمی توانید درستی یا نادرستی روایات سنت نبوی را تشخیص دهید.هیهات هیهات. تنها با مراجعه به قرآن و تدبر در آیات محکم کتاب است که می توان حق و باطل را شناخت. اگر حدیثی از جانب غیر خدا جعل شده باشد بین آن و حکم قران اختلافات زیادی خواهید یافت.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:

{مَنْ يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ ۖ وَمَنْ تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا (80)وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ ۖ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا (81)أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ ۚ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا (82)وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ ۖ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ ۗ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا(83)}
صدق الله العظيم[النساء]
{کسی که از پیامبر اطاعت کند، خدا را اطاعت کرده؛ و کسی که سرباز زند، تو را نگهبان او نفرستادیم (80)و مى‏ گويند فرمانبرداريم ولى چون از نزد تو بيرون مى ‏روند جمعى از آنان مخفیانه جز آنچه تو گفتی را نزد خود پنهان می کنند و خدا آنچه را كه نزد خود نگه میدارند(برای بعد از فوت پیامبر)می نگارد پس از ايشان روى برتاب و بر خدا توكل كن و خدا بس كارساز است(81)آيا درباره قرآن نمي‏ انديشند (ایا مسلمانان در قرآن تدبر نمی کنند ) كه اگر (احادیث رسیده از پیامبر) از ناحيه غير خدا بود (با مقارنه آنها با قرآن )اختلافات فراواني (با قرآن ) درآن مي‏ يافتند.(82) و هنگامی که (کلامی) از امن یا ترس به آنها برسد از آن درمیان خود سخن می گویندو اگر آن را به پيامبر و اولياى امر خود ارجاع كنند قطعا از ميان آنان كسانى‏ اند كه [مى‏ توانند درست و نادرست] آن را دريابند و اگر فضل خدا و رحمت او بر شما نبود مسلما جز [شمار] اندكى از شيطان پيروى مى‏ كرديد(83)}
قانون کشف روایات دروغ و احادیث نفوذی در سنت نبوی این است که آنها را در معرض قضاوت آیات محکم کتاب قرار دهید. هرکدام که جعلی بوده و از جانب خدا نباشند، در تضاد آشکار با محکمات قرآن خواهند بود چراکه حق و باطل یکدیگر را نقض کرده و به هم نمی رسند.اگر از عقلا هستید،قرآن را مرجع حل اختلافاتتان کنید. اگراهل اندیشه اید به ریسمان خداوند –قرآن عظیم- درآویزیدوبه هرچه که در تضاد با محکمات قرآن است کافر شویدخواه از تورات و یا انجیل باشد خواه از سنت نبوی. چرا که خداوند وعده داده است که تنها قرآن را از تحریف حفظ نماید و آن را به حق مرجعی برتر و بالاتر از تورات و انجیل و سنت نبوی قرار داده است. "خداوند شاهد باش که من پیام را رساندم". تمامی انصار پیام دعوت من از شیخ محمد حسان و سایر علمای امت برای حضور در میزگرد جهانی گفتگو(سایت امام مهدی ناصر محمد یمانی) و "گفتگوی پیش از ظهور"را به ایشان برسانند. مهدی منتظر بعد از آنکه او راباور و تصدیق کردید علناً در کنار بیت العتیق حاضر خواهد شد.و اگر سرباز زدید ، تصدیقم نکردید؛گفتگو نکردیدو تدبر هم نکردید و دعوت امام ناصر محمد یمانی را برای حکمیت قرآن عظیم نپذیرفتید بدانید پیرو همان ملتی هستید که خداوند تعالی در مورد آنها در آیات محکم کتاب فرموده است:
{إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُون}
صدق الله العظيم[النمل:76]
{بی گمان این قرآن بر بنی اسرائیل بیشتر چیزهایی را که آنها در آن اختلاف دارند، بیان می کند.}
ووقتی که محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم آنها رابه پذیرش احکام کتاب خداوند قرآن عظیم فراخواند از پذیرش این دعوت سرباز زدندو خداوند تعالی فرمود:
{أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِنَ الْكِتَابِ يُدْعَوْنَ إِلَى كِتَابِ اللَّهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ يَتَوَلَّى فَرِيقٌ مِنْهُمْ وَهُمْ مُعْرِضُونَ} 
صدق الله العظيم[آل عمران 23]
{آیا ندیدی کسانی را که بهره ای از کتاب (آسمانی) داده شدند، به سوی کتاب خدا(قرآن) دعوت می شوند تا در میان آنها داوری (و حکم) کند، پس گروهی از آنان روی می گردانند در حالی که اعراض دارند؟}
و خداوند تعالی فرموده است که:
{وَيِقُولُونَ آمَنّا بِاللّهِ وَبِالرّسُولِ وَأَطَعْنَا ثُمّ يَتَوَلّىَ فَرِيقٌ مّنْهُمْ مّن بَعْدِ ذَلِكَ وَمَآ أُوْلَـَئِكَ بِالْمُؤْمِنِينَ (47)وَإِذَا دُعُوَاْ إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ إِذَا فَرِيقٌ مّنْهُمْ مّعْرِضُون(48)
}
صدق الله العظيم[النور]
{(منافقان)می گویند: « به خدا و به پیامبر (او) ایمان آوردیم، و اطاعت کردیم» سپس گروهی از آنها بعد از این (ادعا) روی گردان می شوند، و اینان (در حقیقت)مؤمن نیستند(47).و هنگامی که به سوی خدا و پیامبرش فرا خوانده شوند تا در میانشان داوری کند، ناگهان گروهی از آنها اعراض می کنند.(48)}
از آنجا که خداوند تعالی محکمات قرآن عظیم را مرجع حل اختلافات بین آنها قرار داده و فرموده است:
{إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُون}
صدق الله العظيم [النمل:76]
{بی گمان این قرآن بر بنی اسرائیل بیشتر چیزهایی را که آنها در آن اختلاف دارند، بیان می کند}
وخداوند تعالی فرموده است که:
{إِنّمَا كَانَ قَوْلَ الْمُؤْمِنِينَ إِذَا دُعُوَاْ إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ أَن يَقُولُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا وَأُوْلَـَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ}
صدق الله العظيم[النور:51]
{سخن مؤمنان هنگامی که به سوی خدا و پیامبرش خوانده شوند تا میان آنها داوری کند، فقط این است که می گویند :« شنیدیم و اطاعت کردیم» و اینان همان رستگارانند.}
وخداوند تعالی فرموده است که:
{وَمَا أَنتَ بِهَادِي العُميِ عَن ضَلَالَتِهِمْ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ}
صدق الله العظيم [النمل:81]
{و تو نمی توانی کوران را از گمراهی شان (باز گردانی و) هدایت کنی، تو تنها می توانی (سخن خود را) به کسانی بشنوانی که به آیات ما ایمان دارند؛ پس آنها (در برابر حق) تسلیم شدگان هستند.}
و اگر روبرگردانید دیگر از اسلام جز اسمی و از قرآن جز نوشته ای باقی نخواهد ماند. پس چگونه خداوند شما را همراه با کافرین عذاب نکند و یک شبه خلیفه اش را بر شما و آنها(کافرین)در حالی که خوار شده اید؛حاکم نگرداند.از پذیرش احکام محکم کتاب خداوند قرآن عظیم روی برنگردانید.
خداوند تعالی می فرماید:

{لّقَدْ أَنزَلْنَآ آيَاتٍ مّبَيّنَاتٍ وَاللّهُ يَهْدِي مَن يَشَآءُ إِلَىَ صِرَاطٍ مّسْتَقِيمٍ}
صدق الله العظيم[النور:46]
{به راستی (ما) آیات روشنگری نازل کردیم، و خداوند هر کس را که بخواهد به راه راست هدایت می کند.}
خداوند تعالی می فرماید:
{وَلَقَدْ أَنْزَلْنَا إِلَيْكَ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ وَمَا يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفَاسِقُونَ}
صدق الله العظيم[البقره:99]
{و هر آینه که ما نشانه های روشنی بر تو نازل کردیم، و جز فاسقان کسی به آنها کفر نمی ورزد.}
وسلام على المُرسلين والحمدُ لله رب العالمين
خلیفه خدا و عبد او امام مهدی ناصر محمد یمانی