۱۳۹۳ خرداد ۲۳, جمعه

برهان یقین برای حقیقت نعیم اعظم، نعیمی که بزرگ تر از نعیم جنت خداوند است...

 
 برهان یقین برای حقیقت نعیم اعظم، نعیمی که بزرگ تر از نعیم جنت خداوند است...
بسم الله الرحمن الرحيم،
 والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله وأئمة الكتاب وجميع المؤمنين بالله ربّ العالمين لا يشركون به شيئاً في كل زمانٍ ومكانٍ حتى يلقوا ربّهم بقلوبٍ سليمةٍ وهم آمنون.ای الباحث عن البینه، برای تو و جهانیان دلیل بیشتری در باره نشانه حقیقت نعیم اعظم که در قلب مردمانی که محبوب خداوندند و محب او (قوم یحبهم و یحبونه ) ارائه کرده و این سؤال را مطرح می کنیم ؛ امام مهدی ناصر محمد یمانی به بندگان نعیم اعظم که از انصار مهدی منتظر در "عصر گفتگو قبل از ظهور و نصرت و تمکین در جهان " هستند خطاب کرده و می پرسد: 
ای بندگان نعیم اعظم ، شما در روزی که مردم در برابر پروردگار جهان قرار خواهند گرفت چه خواهید کرد ؟ اگر پروردگار از ورای حجاب با شما سخن بگوید ؛ چه جوابی خواهید داد ، اگر فتوای پروردگار این باشد که :"ای میهمانان مکرم؛ رضوان خداوند ابداً تحقق پیدا نمی کند؛ و علت حزن خداوند در نفس خود، نسبت به بندگان گمراهش ان است که او ارحم الراحمین است و آنها از رحمت خداوند مأیوسند".ای میهمانان مکرم و بندگان نعیم اعظم ، پاسخ شما چه خواهد بود؟
سؤال را دوباره تکرار می کنیم:
 اگر خداوند در روزی که مردم دربرابر پروردگار جهانیان قرار می گیرند خطاب به شما بفرماید:
 "رضوان نفس خداوند نسبت به بندگان گمراهش تحقق نخواهد یافت و حزن از وجود خداوند نمی رود چرا که او ارحم الراحمین است و علت باقی ماندن آنها در عذاب این است که از رحمت خداوند ارحم الراحمین مأیوسند" ای میهمانان مکرم که محبوب خداوندید و محب او(قوم یحبهم الله و یحبونه )؛ جواب شما چه خواهد بود؟
⬅ سؤال را برای بار سوم تکرار می کنیم:
 اگر دریابید که به هیچ وجه تا ابد رضوان نفس خداوند نسبت به بندگان گمراهش محقق نخواهد شد پاسختان چه خواهد بود ؟ ممکن است تمام بندگان نعیم اعظم از انصار مهدی منتظر در عصر گفتگوی قبل از ظهور انگشت بالا ببرند و اجازه بخواهند که به این سؤال جواب دهند . سپس مهدی منتظر ناصر محمد حرفشان را قطع کرده و خطاب به همگی آنها خواهد گفت لازم به پاسخ نیست ،ما جواب شما را می دانیم و از حقیقت نعیم اعظم در قلب بندگان این نعیم به حق سخن می گوییم که خداوند آن را به من الهام کرده و مرا از آن آگاه کرده است.
و اما جواب شما همگی یکی خواهد بود و خواهید گفت:
 " خدای من، تا زمانی که نعیم اعظم رضوان نفس تو برای ما محقق نشود و حزن از نفس تو نرود ؛ تمام بندگان نعیم اعظم یک صدا وبا زبانی واحد از تو تنها یک چیز می طلبند و می گویند ما نمی توانیم تا زمانی که پروردگار ما بخاطر بندگان گمراهی که حاصل کار خود راچشیدند واز کوتاهی خود در نزد خداوند پشیمانند ؛ متحسر و حزین است ؛ نمی توانیم به نعیم بهشت راضی شویم. خدایا به حق نعیم رضوان نفست بر بندگانت ؛ پروردگارا تا زمانی که تو متحسر و حزین هستی مگذار ما ابداً به نعیم بهشت تو راضی شویم .حتی اگر که نعیم رضوان نفس تو بر بندگانت محقق نشود ؛ درخواست ما همین خواهد بود ، در اعراف ؛ بین آتش و بهشت می مانیم وتا زمانی که محبوبترین شیء در نزد ما نسبت به بندگان گمراهش متحسر و حزین باشد ؛ ما هم پیوسته گریه کرده واشک می ریزیم . وقتی خداوند ما حزین و متحسر باشد ؛ فایده نعیم بهشت چیست؟ تا زمانی که تو متحسر و حزین باشی ما به همین حال و ماندن بین بهشت و آتش راضی هستیم و تا تو متحسر و حزین باشی ما به بهشت نعیم راضی نخواهیم شد و تو بر این امر شاهدی و شهادت خداوند کافی است."
پایان جواب بندگان نعیم اعظم به پروردگارشان ، در این گفتگوی فرضی
از آنجا که من به یقین می دانم که امام مهدی ناصر محمد یمانی هستم؛ به خداوندی که هفت آسمان را محکم و استوار ساخت و زمین را بواسطه کوه ها باثبات گرداند ؛ ثمود و عاد را هلاک کرد و فرعونیان قدرتمند را غرق ساخت، قسم می خورم، در میان این مردم گروهی هستند که محبوب خداوند و محب او هستند (يحبّهم الله ويحبّونه )و چنین جوابی را در قلب خود می یابند و بدون شک و تردید پاسخ‌شان این خواهد بود.
حال به سراغ حقیقت دوم می رویم ، اگر خداوند در جواب آنها بگوید:
 " ای بندگان و میهمانان مکرم؛ حال که تا این حد اصرار دارید که رضوان نفس خداوندتان تحقق یافته و حزن او بر بندگان گمراهی که درعذاب هستند از بین برود ؛ پس خود را تا زمانی که خداوند بخواهد به آتش جهنم بیندازید ؛ ما شما و آنها را از آتش بیرون خواهیم آورد و وارد رحمتی خواهیم کرد که همه چیز را دربرمی گیرد."ای مسلمانان تصور می کنید آنها چه خواهند کرد؟ به خداوند بزرگ؛ پروردگار آسمان ها و زمین و مابین آنها و پروردگار عرش عظیم سوگند ؛ اگر این شرط خداوند باشد ؛ مرد و زن آنها به سرعت به سوی درهای جهنم می روند و هریک می خواهند بر دیگران پیشی گیرند و اولین کسی باشند تا اگر بهای تحقق یافتن رضوان نفس خداوند بر بندگان گمراه این باشد ؛ خود را به آتش اندازند ! میهمانان مکرم خداوند (الوفد المکرمون ) خود شاهد هستند که امام مهدی از حقیقتی که در قلب آنهاست سخن می گوید و بر این امر شهادت می دهند.
به همین ترتیب در باره سومین حقیقت فتوا می دهیم و این فتوا را با قسم به خداوند قهار- که ساکنان قبور را برانگیخته و از رازهای پنهان در سینه ها باخبر است و بازگشت همه به سوی اوست-مؤکد می سازیم که آنها به ملکوت خداوند در بهشت نعیم ؛ از پایین ترین درجه تا بالاترین و رفیع ترین آن که مقام وسیله است و نزدیکترین جایگاه به عرش عظیم خداوند است راضی نمی شوند ؛ حتی اگر خداوند هریک از آنها را مقرب ترین بنده نسبت به عرش خود قرار دهد و محبوب ترین بنده در نزد خود گرداند و به همه آنها توانایی کاف و نون بدهد تا به شیء بگویند باش و موجود شود (به آنها قدرت کن فیکون عطا نماید )؛ هیچ یک از این بندگان نعیم اعظم راضی نخواهند شد مگر رضوان نفس خداوند محقق شود، خداوند ارحم الراحمینی که محبت به او از هر چیزی در قلب آنها بیشتر است؛ تا خدای‌شان متحسر و حزین نباشد.آنها خود شاهد این امرند چرا که در میان مردم این دوران (امت ) حضور دارند. 
هریک از آنها که به اذن خداوند از این بیان مطلع می شوند بر آنهاست تا به آنچه که از خداوند در نزد خود دارند به حق شهادت دهند، واین شهادت را با قسم به خداوند بزرگ که استخوانهای پوسیده و پراکنده را زنده می کند و پروردگار آسمان ها و زمین و مابین آنها و پروردگار عرش عظیم است؛ تزکیه کنند که امام مهدی ناصر محمد یمانی از حقایقی که در قلب این قوم که محبوب خداوندند و محب او (قوم یحبهم الله و یحبونه ) سخن گفته است واین چیزی است که بی شک وتردید در قلبهای‌شان حاضر است و فرموده خداوند تعالی را به یاد داشته باشند که :
 { وَلَا تَكْتُمُوا الشَّهَادَةَ وَمَنْ يَكْتُمْهَا فَإِنَّهُ آثِمٌ قَلْبُهُ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ عَلِيمٌ= و شهادت را کتمان نکنید! و هر کس آن را کتمان کند، قلبش گناهکار است }
 صدق الله العظيم [البقرة:283].
معلم و آگاه از حقیقت نعیم اعظم امام ناصر محمد یمانی

⏬⏬⏬⏬⏬
ملاحظه ای برای تمام عزیزانی که به دنبال حق هستند:
شهادت ها را پی در پی و بسیار عجیب و شگفت انگیز خواهید یافت! پس در این حقیقت که باعث اجتماع این قوم به دورهم شده است فکر کنید ؛زنان ومردانی که یکدیگر را نمی شناسند و در نقاط پراکنده زمین و در کشورهای مختلف زندگی می کنند و محبت و عشق شدید به خداوند آنها را جمع کرده است ! لذا در نزد خداوند رحمان عهد بسته اند که تا خداوند راضی نشود ؛ راضی نشوند . ای برادران، پیش خود فکر می کنید چگونه این حقیقت در قلب این ها پیدا شده است ؟ ؛ حتما باید راز بزرگی درپس پرده باشد؟پس امام مهدی به شما کمک می کند تا از این راز عظیم آگاه شوید ؛ این بزرگ ترین راز کتاب خداوند است: حقیقت اسم اعظم خداوند ؛ بلکه این بزرگ ترین آیه در عالم هستی بر حقیقت وجود خداوند سبحان است ؛ و این حقیقت چیزی نیست جز"رضوان نفس خداوند بربندگانش ".
ممکن است یکی از علمای عزیز و مکرم مسلمین بگوید :
 "صبر کن ناصر محمد؛ ما همه خداوند را دوست داریم؛ کدام مسلمان است که پروردگار را دوست نداشته باشد ؟"پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ وی می گوید: به خداوند که همینطور است و هرمسلمانی پروردگار را دوست دارد . ولی آیا محبت خداوند هم به شما رسیده است (هل نلتم محبة الله )؟ به خداوند قسم تا از مردمانی نباشید که محبوب خدایند و محب او (یحبهم الله و یحبونه )نمی توانید آنچه را که در قلب بندگان نعیم اعظم هست درک کنید ؛ آنها که در بیانات امام مهدی ناصر محمد یمانی به احوال خداوندشان فکر کرده اند ؛ فکر کرده اند اگر یکی از آنها ببیند مادر یا پدر یا پسر و یا برادرش در آتش جهنم فریاد می کشد چه حالی خواهد داشت؟ شاید یکی از مادران بخواهد بگوید:
"یا ناصر محمد ؛ به خداوند که وقتی ببینم فرزندم در آتش جهنم عذاب می شود ؛ بهشت برایم گوارا نیست؛ چه حسرتی بر فرزندم می خورم اگر که از اهالی آتش باشد..."و امام مهدی در پاسخ به او می گوید: همانا تو از بندگان خداوند ارحم الراحمینی؛ اگرحال تو این‌گونه است ؛ پس حال خداوند ارحم الراحمین که از مادر به فرزند مهربان تر است چگونه خواهد بود؟
ممکن است تمام علمای مسلمین یک صدا بگویند:"صبر کن ناصر محمد یمانی،خداوند برای کافرانی که از دعوت رسولان روبرگردانده‌اند که حزین نیست"پس امام مهدی ناصر یمانی در پاسخ می گوید: مگر نمی‌دانید رسولان مکرم خداوند برای کافرانی که روگردانده و دعوتشان را تکذیب کرده اند؛ متحسرند ؟و در رأس آنها خاتم الأنبياء والمرسلين محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم است و برای همین هم خداوند خطاب به نبی خود می فرماید:

{ فَلَا تَذْهَب نَفْسك عَلَيْهِمْ حَسَرَات } 
 صدق الله العظيم [فاطر:8]
{ پس جانت به خاطر شدّت تأسف بر آنان از دست نرود؛}
و این تأسف و حزن نسبت به کافران روی‌گردان است و به همین دلیل 
خداوند به نبی خود می فرماید:
{ فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَفْسَكَ عَلَىٰ آثَارِهِمْ إِنْ لَمْ يُؤْمِنُوا بِهَٰذَا الْحَدِيثِ أَسَفًا }
 صدق الله العظيم [الكهف:6].
{ گویی می‌خواهی بخاطر اعمال آنان، خود را از غم و اندوه هلاک کنی اگر به این گفتار ایمان نیاورند!}
علمای امت در پاسخ ما اقرار می کنند که محمدٍ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم-برای کافران حسرت می‌خورده است. پس امام مهدی برای‌شان حجت می آورد و می گوید: ای عزیزان من، این حال محمد رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- است که باوجود اصرار کافران بر کفر و عنادشان برای‌شان متحسر وحزین است ؛ به دلیل اصرار بر عناد و کفر است که خداوند نبی خود را از حسرت خوردن بر آنها تا زمانی که بر کفر و سرکشی اصرار داشته باشند؛ نهی می کند . اما می‌بینید که پروردگار عالمیان در کتاب خود بر بندگانی که از کوتاهی خود در نزد خداوند پشیمان شده‌اند حسرت می‌خورد ؛ این زمانی است که این بندگان در نزد خود به‌خاطر کوتاهی که در پیشگاه خداوند مرتکب شده اند متحسرند .
 گواه آن فرموده خداوند تعالی است :
{ أَن تَقُولَ نَفْسٌ يَا حَسْرَتَىٰ عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّـهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿٥٦﴾ } 
 صدق الله العظيم[الزمر]،
{ مبادا کسی بگوید: «افسوس بر من از کوتاهی‌هایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره‌کنندگان (آیات او) بودم!»}
بعد از این است که خداوند درنفس خود بر این بندگان حسرت می‌خورد ؛ بندگانی که بعد از روی گرداندن از دعوت حق هلاک شده و سپس از تقصیر خود در برابر خداوند پشیمانند .خداوند تعالی می فرماید:
{ إِنْ كَانَتْ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ (29) يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ (30) أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْجِعُونَ (31) وَإِنْ كُلٌّ لَمَّا جَمِيعٌ لَدَيْنَا مُحْضَرُونَ (32) } 
صدق الله العظيم [يس].
{فقط یک صیحه آسمانی بود، ناگهان همگی خاموش شدند! (۲۹) افسوس بر این بندگان که هیچ پیامبری برای هدایت آنان نیامد مگر اینکه او را استهزا می‌کردند! (۳۰) آیا ندیدند چقدر از اقوام پیش از آنان را (بخاطر گناهانشان) هلاک کردیم، آنها هرگز به سوی ایشان باز نمی‌گردند (۳۱) و همه آنان نزد ما احضار می‌شوند! (۳۲)}
و این حال خداوند ارحم الراحمین است؛ پس شما را چه می‌شود که از حال یکدیگر سراغ می‌گیرید ، اما به حال حبیب‌تان خداوند ارحم الراحمین فکر نمی‌کنید؟ و چقدر خداوند مهربان است و او یکی است و همتایی ندارد .
ای صالحان ! آیا با وجود تحسر و حزن خداوند ، حورالعین و بهشت نعیم را برخود گوارا می یابید ؟ اگر می‌بینید که با وجود تحسر و حزن خداوند می‌توانید در بهشت سعادتمند باشید ؛ به خودتان مربوط است. اما قسم به خداوند بزرگ و بخشنده و رحیم ؛ اگر مقدر بود امام مهدی در عصر انبیاء برانگیخته شود و برای تمام انبیاء و رسولان خداوند حقیقت اسم اعظم خداوند آشکار می‌شد و از آنجا که انبیاء و رسولان خداوند را دوست دارند همانگونه که (قوم یحبهم و یحبونه = محبوبان و محبان خداوند ) خداوند را دوست دارند ؛ پس هیچ نبی و رسولی برعلیه قوم خود به درگاه خداوند دعا نمی‌کرد و تا زمانی که همه مردم به صورت امتی واحد در راه راست قرار نمی‌گرفتند به دعوت خود ادامه می‌داد؛ ؛ اما خداوند بر مردم این دوران منت گذارد و آنها را هم عصر برانگیخته شدن امام مهدی قرار داد تا بزرگ ترین حقیقت کتاب و علت خلقت‌شان را به آنها بیاموزد؛ تا رضوان خداوند را هدف نهایی خود قرار داده و تا او راضی نشود؛ راضی نشوند. اما کسانی که رضوان خداوند را وسیله ورود به بهشت قرار می‌دهند؛ به آن (بهشت )خواهند رسید که خداوند از وعده خود تخلف نمی‌کند.
اما امام مهدی ناصر محمد می گوید:
 این بسیار بسیار عجیب است که قلب بنده به حور العین و بهشت نعیم خوش باشد و محبوب ترین شیء در نزد او ؛ متحسر و حزین..هیهات؛ به پروردگار زمین و آسمان ها قسم که امام مهدی ناصر محمد یمانی راضی نمی‌شود مگر محبوب ترین چیز درنزدش درعالم وجود یعنی پروردگار ارحم الراحمین راضی باشد و برای او بندگی کرده و برای او سر به سجده می‌گذارد و حمد مخصوص رب العالمین است.
و منتظر شهادت ها هستیم . به شهادت‌هایی که از محبوبان و محبان خداوند از کشورهای مختلف برای‌مان خواهند فرستاد فکر کنید و شاهد شهادت‌های‌شان باشید، ای انصار؛ یکدیگر را از این بیان مهم باخبر کنید تا همگی حاضر شده و شهادت حق خود را بدهند.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الذليل على المؤمنين العزيز على شياطين البشر المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني.