۱۳۹۲ آذر ۱۵, جمعه

بیانات امام مهدی ناصر محمد یمانی درباب جهاد (1)

الإمام ناصر محمد اليماني
01-
05-2009, 01:46 am
 
اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة 
 
(توضيح : اين بيان در هنگام حمله رژيم صهيونيستي به غزه 
در سال 2009 صادر شده است)
بسم الله الرحمن الرحیم
ای مسلمانان!
به خداوند واحد و قهار سوگند، او که از تمام نگاه ها آگاه است اما کسی او را نمی بیند، او که جن را ازشعله های آتش و انسان را از گل خشکیده سفال گون آفرید، او که بهشت را برای نیکان(ابرار) خلق کرد و بدانان وعده دادو آتش را برای کفار افریده و آنرا نیزبه آنان وعده داد، که من مهدی منتظر از اهل بیت پاک و مطهرو خلیفه خداوند بر بشرم. حجت و دلیل حقانیت من،البته قسم و نام و رویاهایی که در خواب دیده شوند نیست، بلکه بیان درست و حق ذکر(قرآن) حجت و برهان من است تا آنچه را که نمی دانستید به شما بیاموزم و در تمام مواردی که بین علمایتان اختلاف وجود دارد داوری نمایم تا صفوفتان را یکی کرده و پراکندگی تان راکه به دلیل نافرمانی ازامر خدا و تقسیم شدن به گروه ها و احزاب ، گرفتار آن شده اید، به وحدت تبدیل نمایم.چراکه زبون شده و شوکت خود را از دست داده اید و به حال کنونی افتاده اید. ای علمای مسلمان من به اذن خداوند به شما صادقانه وعده می دهم ، که در موارد اختلافتان داوری کنم و اگر نتوانم، مهدی منتظر حقی که از جانب خداوند آمده است نیستم،قضاوت را به شما وامی گذارم. اگر دانستید که ناصر محمد یمانی قادر به داوری و حل و فصل اختلافاتتان است، برایتان روشن می شود که من امام مهدی حقیقی هستم که از جانب خداوند آمده ام و حکمت نام من نیز برایتان روشن خواهد شد: همراهی نام محمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم – در نام من –به واسطه نام پدرم- (ناصر محمد) . اینجاست که نام من؛ نشانی از امر و هدف من خواهد بودناصر محمد(یاری دهنده محمد) .این بدین معنی است که من رسول یا نبی جدیدی نیستم.بلکه امامی هستم که آمده ام به آنچه که بر آخرین رسول و نبی خدا فرستاده شده است :مُحمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم یاری و نصرت رسانم(ناصر) اینجاست که حکمت همراهی نام محمد با نام من آشکار می شود و خداوند با نام پدرم ، نام محمد را در نام من نهاده است و این یعنی نام من از کار و امرم خبر می دهد(ناصر محمد) .خداوند مرا آغاز کننده – دین جدید- قرار نداده است بلکه من پیرو کتاب خداوند و سنت برحق رسولش بوده و یاری رساننده( ناصر) به آنچه که بر مُحمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم نازل شده است می باشم.
شهادت می دهم که قرآن از جانب خداوند است وشهادت می دهم که سنت از جانب خداوند است. شهادت می دهم که قرآن از تحریف مصون است و شهادت می دهم که سنت از تحریف مصون نیست و شهادت می دهم که: این آیات محکم قرآن است که حکم و مرجع حل اختلاف درباره سنت نبوی است.اگر حدیثی از سنت ،از جانب خداوند نباشد، بین آن و آیات محکم قرآن اختلافات بزرگ و زیادی خواهید یافت.امام ناصر محمد یمانی با تطبیق این قاعده است که می تواند احادیث نبوی را غربال کرده و در اختلافات بین شما حکم نماید. این به این دلیل است که قبلا مُحمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم – به شما خبر داده است که در موارد اختلاف بین علمای حدیث ،قرآن مرجع است .اگر حدیث شبیه آنچیزی که در قرآن است بود، ایشان -که صلوات و سلام بر او باد- آن را بیان کرده اند. یعنی شرط این است که با آیات محکم قرآن عظیم اختلاف نداشته باشد. شرط این نیست که حدیث نبوی با قرآن موافق باشد بلکه شرط این است که کوچکترین اختلافی با قرآن نداشته باشد.
مُحمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم – به شما آموخته است که سنت نبوی حق و درست نیز درست مثل قرآن عظیم از جانب خداوند است. مُحمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم – فرموده است:
[ ألا وإني أوتيت القرآن ومثله معه ][بدانید که قرآن و مثل آن به من داده شده است]
صدق عليه الصلاة والسلام
ای علمای امت سنت نبوی حق نیزمانند قرآن عظیم از جانب خداوند آمده است و من امام برحق شما از جانب خداوند هستم و به شما امر می نمایم به کتاب خداوند و سنت برحق نبی او پای بند باشید که این دو با یکدیگر اختلافی نداشته و از هم جدا نیستند.اگر در سنت چیزی خلاف قرآن بود، طبق فرمان خداوند به حبل قرآن درآویزید و پراکنده ومتفرق نشوید. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا}
صدق الله العظيم [ال عمران: 103]
{و همگی به ریسمان خدا چنگ زنید، و پراکنده نشوید}
بدانید که راه نجات تمسک جستن به حبل الهی، قرآن عظیم است و هرکه آن را کنار نهاده و مخالف حکم آن رفتار کند اسیر هوی و هوس شده و گمراه می گردد ومانند آن است که از آسمان فروافتد و پرندگان او را گرفته و یا باد او را به مکانی دور در سحیق-آتش- بیندازند.
به شدت به شما هشدار می دهم که اگر حدیثی از سنت نبوی با آیات محکم قرآن عظیم مخالف بود، باید به قرآن پای بند باشیدکه اگر کتاب خدا را پشت سر بیندازید، به حبل شیطان متوسل شده اید. حبل شیطان چون تار عنکبوت است واگر بدانید، خانه عنکبوت سست ترین بناهاست. این به آن معنی نیست که من تنها به قرآن تمسک جسته و سنت محمد رسول الله را پشت سر می اندازم، که اگر چنین باشد چیزی مرا دربرابر خدا کفایت نخواهد کرد و پناه برخدا که از جاهلان باشم. بلکه زمانی که به حبل خداوند قرآن عظیم چنگ زده باشید و حدیثی بیاید که مخالف آیات محکم قرآن عظیم باشد، در آن موضوع خاص کسی که به قرآن پای بند باشد به ریسمان الهی چنگ زده و نجات خواهد یافت .گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءكُم بُرْهَانٌ مِّن ربّكم وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا (174) فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُواْ بِاللهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا}
صدق الله العظيم [النساء]
{ ای مردم! دلیل روشن از طرف پروردگارتان برای شما آمد؛ و نور آشکاری به سوی شما نازل کردیم. (۱۷۴) امّا آنها که به خدا ایمان آوردند و به (آن کتاب آسمانی) چنگ زدند، بزودی همه را در رحمت و فضل خود، وارد خواهد ساخت؛ و در راه راستی، به سوی خودش هدایت می‌کند. (۱۷۵)}
من به حق از جانب خداوند به امامت شما فرستاده شده ام و از شما دعوت می کنم به کتاب خداوند و سنت برحق رسولش پایبند بوده و پراکنده نشوید. اگر حدیثی نبوی مطرح شد که با آیات محکم قرآن عظیم مخالف بود پراکنده نشده و عده ای به دنبال حدیث مخالف قرآن نروید که هلاک خواهید شد. بلکه همگی به قرآن عظم پایبند بوده و آنچه را که مخالف آن است پشت سربیندازیدچرا که اگرحدیث نبوی ، مخالف آیات محکم قرآن عظیم باشد از جانب خداوند نیامده و روشن است که جعلی است. محمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم – به شما آموخته است که سنت نیز مانند قرآن از جانب خداوند فروفرستاده شده است. محمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم – می فرماید:
[ ألا وإني أوتيت القرآن ومثله معه ][ بدانید که قرآن و مثل آن به من داده شده است]
صدق عليه الصلاة والسلام
قرآن از تحریف مصون است در حالی که احادیث نبوی از تحریف مصون نیستند، به همین دلیل خداوند قرآن را مرجع حل اختلاف بین علمای حدیث قرار داده است و دانستید اگر حدیثی از جانب خداوند نباشد با قرآن عظیم تفاوت بسیاری خواهد داشت.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ ۖ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا أَفَلا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلافًا كَثِيرًا}
صدق الله العظيم [النساء: 81]
{و آنان (در حضور تو) می گویند:«فرمانبرداریم» و چون از نزد تو بیرون روند؛ گروهی از آنان غیر از آنچه شما (پیامبر)گفته اید رانزد خود نگه میدارند. خداوند آنچه را که پنهان کرده اند رامی نویسد. پس از آنان روی بگردان، و بر خدا توکل کن، و او یار و مدافع تو باشد کافی است.(81)آیا در قرآن نمی اندیشند؟ اگر از سوی غیر خدا بود(احادیث)، قطعاً اختلاف بسیار(با قرآن) در آن می یافتند.(82)}
واین فرموده خداوند تعالی که :
{أَفَلا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلافًا كَثِيرًا}

صدق الله العظيم
{آیا در قرآن نمی اندیشند؟ اگر از سوی غیر خدا بود(احادیث)، قطعاً اختلاف بسیار(با قرآن) در آن می یافتند.(82)}
منظور تدبر در آیات محکم قرآن است تا احادیث آلوده را تشخیص داد:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ}
{و آنان (در حضور تو) می گویند:«فرمانبرداریم» و چون از نزد تو بیرون روند؛ گروهی از آنان غیر از آنچه شما (پیامبر)گفته اید رانزد خود نگه میدارند}
و آموختید که اگر حدیثی نبوی از جانب غیر خدا باشد با آیات محکم قرآن عظیم تفاوت آشکار و زیادی خواهد داشت.
به هر حال، ای علمای امت شما در حال اتلاف وقت هستیدو چهار سال است که شما را برای بحث به میز گفتگوی جهانی در پایگاه اینترنتی امام ناصر محمد یمانی دعوت می کنم ولی دیگر نمی توانم صبر کرده و انتظار بکشم تا گفتگو را کامل کرده و شما را در مورد شأن خود قانع نمایم؛ بلکه خداوند را در این گفته به شهادت می گیرم و شهادت او کافی است که : ای امت اسلام ازهمه شما دعوت می کنم که سبکبار و مجهز برای جنگ در راه خدا و آزاد سازی مسجد الاقصی و نجات برادران مسلمانتان در فلسطین از چنگ قوم تعدی گر یهود حرکت کنیدکه با هواپیماهای جنگی برفراز آسمان شهرهایی غیر مسلح و بی دفاع هرچیز را که در سلطه خود گیرند به نابودی میکشانند؛ که لعنت خداوند بر مجرمان باد.
اگر مرا به عنوان امام مهدی منتظر بشناسید که به حق از جانب خدا آمده ام، در کنار مسجد الحرام حاضر خواهم شد؛ ولی شما تاکنون این امر را نپذیرفته اید و من ناچارم در هرجا یی که بخواهم حاضر شده و شما را دعوت کنم تا به درخواست برادران بینوا و کودکان شیرخواری که در اطراف مسجد الاقصی از شما درخواست کمک می کنندپاسخ داده و برای جنگ در راه خدا و نجات آنان اقدام کنم،اما شما به درخواست آنان پاسخ نمی دهید، آیا شما هم مانند حاکمان و علمایتان ترسیده اید-مگر کسی که خدا به او رحم نماید- ؟به خداوند قسم که یهود ملت را قتل عام می کنند و رعایت هیچ مومنی را نکرده و ملاحظه هیچ پیمانی را نخواهند کرد و خداوند تعالی در آیات محکم کتاب خود شما راازاین امر آگاه کرده ومی فرماید:
{كَيْفَ وَإِن يَظْهَرُوا عَلَيْكُمْ لاَ يَرْقُبُواْ فِيكُمْ إِلاًّ وَلاَ ذِمَّةً}
صدق الله العظيم [التوبة: 8]
{چگونه در حالی که اگر بر شما غالب شوند، نه ملاحظه خویشاوندی با شما را می‌کنند، و نه پیمان را}
من خدارا به شهادت می گیرم وشهادت او کافی است که من از امت اسلامی دعوت کردم تا ندای جنگ در راه خدا را سردهند وسبکبار و مجهز عازم شوند و خداوند مرا برانگیخته است تا قائد و رهبر این جنگ در راه خداوند باشم و مرا از نظر دانش به شما برتری داده است من خلیفه عادل شما هستم و گفتارم فصل الخطاب است و سخن گزافه نیست
ای امت اسلام به ندایی که باعث حیات شما می شود پاسخ دهید. اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید،من شما را به جنگ در راه خدا دعوت می کنم.برای شرکت در این جنگ با من بیعت کنید. به پایگاه اینترنتی امام ناصر محمد یمانی رو کرده و در قسمت بیعت، با من بیعتی راستین نمایید. اجازه ندارید که دروغ بگویید و تنها کسانی با ما بیعت خواهند کرد که با خداوند رب العالمین معامله کرده و خود را به او فروخته باشند و خداوند شما را خریده و بهای جانتان را به شما عرضه کرده است. هرکس بهشت نعیم و رضوان خداوند را بخواهد، مال او خواهد بود و هرکس حب خداوند و نزدیکی به او و رضوان خداوند در نفسش را بطلبد نعیم اعظم را خواسته که برای همین نیز آفریده شده است. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :
{وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْأِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ}
صدق الله العظيم [الذاريات: 56]
{من جنّ و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند}
و اما بهشت، آیا خداوند بهشت را برای شما و شما را برای خود نیافریده است؟ گواه آن فرموده خداوند تعالی است:
{وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْأِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ}
صدق الله العظيم [الذاريات: 56]
{من جنّ و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند}
ای امت اسلام! من امام راستین شما هستم که از جانب خداوند آمده ام و شما را به جنگ در راه خداوند دعوت می کنم و به خداوند سوگند می خورم اگر در دیار خود باقی مانده و به جنگ در راه خداوند نروید، به عمرتان افزوده نخواهد شد. اگر بر کسی جنگ در راه خداوند نوشته شده باشد ولی تخلف کند؛ در همان ساعت و دقیقه و ثانیه ای که باید در جنگ کشته می شد در بستر خود می میرد. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که :
{قُل لَّوْ كُنتُمْ فِي بُيُوتِكُمْ لَبَرَزَ الَّذِينَ كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقَتْلُ إِلَى مَضَاجِعِهِمْ وَلِيَبْتَلِيَ اللّهُ مَا فِي صُدُورِكُمْ وَلِيُمَحَّصَ مَا فِي قُلُوبِكُمْ وَاللّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ}
صدق الله العظيم [ال عمران: 154]
{بگو: «اگر هم در خانه‌های خود بودید، آنهایی که کشته‌شدن بر آنها مقرر شده بود، در همان موعد مقرر در بستر خود می مردند. و اینها برای این است که خداوند، آنچه در سینه‌هایتان پنهان دارید، بیازماید؛ و آنچه را در دلهای شما (از ایمان) است، خالص گرداند؛ و خداوند از آنچه در درون سینه‌هاست، با خبر است. (۱۵۴)}
ای امت مسلمان کدام بهتر است مرگ در راه خداوند یا مردن در بسترو در خانه درهمان زمان؟
مرگ در راه خداوند زندگی است.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{قُل لَّوْ كُنتُمْ فِي بُيُوتِكُمْ لَبَرَزَ الَّذِينَ كُتِبَ عَلَيْهِمُ الْقَتْلُ إِلَى مَضَاجِعِهِمْ وَلِيَبْتَلِيَ اللّهُ مَا فِي صُدُورِكُمْ وَلِيُمَحَّصَ مَا فِي قُلُوبِكُمْ وَاللّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ}
صدق الله العظيم [ال عمران: 154]
{بگو: «اگر هم در خانه‌های خود بودید، آنهایی که کشته‌شدن بر آنها مقرر شده بود، در همان موعد مقرر در بستر خود می مردند. و اینها برای این است که خداوند، آنچه در سینه‌هایتان پنهان دارید، بیازماید؛ و آنچه را در دلهای شما (از ایمان) است، خالص گرداند؛ و خداوند از آنچه در درون سینه‌هاست، با خبر است. (۱۵۴)}
خداوند کشتگان در راه خودرابه فرشته –انسان (فرشته هایی از جنس بشر) تبدیل کرده و از مقربان خود قرار خواهد داد و حورالعین را به ازدواج آنان درخواهد آورد ووارد بهشت نعیم می نماید و هرکسی که نفس خود را با خدا معامله کرده با امام ناصر محمد یمانی بیعت کند تا در راه خدا جنگیده و مسجدالاقصی و برادران مسلمان مظلومتان را که در اطراف آن هستندآزاد سازد .شما شاهدید که چه بر سر آنان می آید، آیا از خدا نمی ترسید!
در راه خدا حرکت کنید واز آنچه که بدان عمل نمی کنید سخن نگویید، فقط محکوم کردن منکر کافی نیست و اگر کار عملی درمقابل آن انجام ندهید و به جنگ درراه خداوند نپردازید،گرفتارخشم او خواهید شد.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ (2) كَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ (3) إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيَانٌ مَّرْصُوصٌ}
صدق الله العظيم [الصف]
{ای کسانی که ایمان آورده‌اید! چرا سخنی می‌گویید که عمل نمی‌کنید (۲) نزد خدا بسیار موجب خشم است که سخنی بگویید که عمل نمی‌کنید! (۳) خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند! (۴)}
ای امت اسلام برخیزید و در پایگاه اینترنتی من در قسمت بیعت با من پیمان بسته وبیعت نمایید و کسانی که نوشتن نمی دانند ، اجازه دارند که کس دیگری همراه شان باشد و بیعت را از جانب او در قسمت "بیعت" بگذارد و شما اجازه ندارید که امام تان را گول بزنیدو حتی یک سرباز هم نباید ولو یک بیعت غیرواقعی بفرستد، تا بدانیم که سربازان این جنگ در راه خدا،چه تعداد خواهند بودو سپس درمورد آمدن به منطقه ظهور به آنان خبر خواهیم داد تا در وقت و مکان معلومی که خداوند مقرر داشته است حاضر گردند.
برشما انصار برگزیده پیشتاز واجب است که این بیان را با اطلاع امت اسلامی برسانید تا بدانند که من از مسلمانان دعوت کرده ام که به جنگ در راه خداوند برخیزند و امام ناصر محمد یمانی نیز در صف اول معرکه خواهد بود نه در قلعه ای محکم-دور از میدان جنگ-و خداوند بر این گفتار وکیل و شاهد است.
هر که را که از خداوند می ترسد با قرآن پند دهیدو اگر ایمان دارید برای جنگ در راه خداوند بیعت کنید. 
 وسلامُ على المُرسلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
الداعي إلى الصراط المُستقيم وإلى الجهاد في سبيل العزيز الحكيم 
الإمام ناصر مُحمد اليماني.
اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة