۱۳۹۲ آذر ۳, یکشنبه

سخنان امام مهدی امام العالمین خطا ب به سلفی ها وعلمای شیعه وسنی وتمام علماء وامت اسلامی.....

اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة 
 
سخنان امام مهدی امام العالمین خطا ب به سلفی ها وعلمای شیعه وسنی وتمام علماء وامت اسلامی.....
بسم الله الرحمن الرحيم،
 والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وآلهم الطيبين ومن تبعهم بإحسان إلى يوم يبعثون، أمّا بعد..
در حقیقت مقام کریم( آن جایگاه پرکرامت)، مقام عزّت وملک است چه در دنیا باشد وچه در آخرت.خداوند تعالی میفرماید:
{وَاتْرُ‌كِ الْبَحْرَ‌ رَ‌هْوًا ۖ إِنَّهُمْ جُندٌ مُّغْرَ‌قُونَ ﴿٢٤﴾ كَمْ تَرَ‌كُوا مِن جَنَّاتٍ وَعُيُونٍ ﴿٢٥﴾ وَزُرُ‌وعٍ وَمَقَامٍ كَرِ‌يمٍ ﴿٢٦﴾ وَنَعْمَةٍ كَانُوا فِيهَا فَاكِهِينَ ﴿٢٧﴾ كَذَٰلِكَ ۖ وَأَوْرَ‌ثْنَاهَا قَوْمًا آخَرِ‌ينَ ﴿٢٨﴾}
صدق الله العظيم [الدخان]
{«و دریا را حال آنکه آرام است پشت سر بگذار. بی‌گمان آنان سپاهیانی غرق‌شدگانند.» (۲۴) (وه!) چه باغ‌ها و چشمه‌سارانی (که آنها بعد از خود) بر جای نهادند. (۲۵) و کشتزارهایی و جایگاهی گرامی. (۲۶) و نعمتی که از آن خوشحالی برخوردار بوده‌اند. (۲۷) (آری) این چنین (بود) و آنها را به گروهی دیگر به میراث دادیم. (۲۸)}
به فرموده خداوند تعالی بنگرید:
{
كَمْ تَرَ‌كُوا مِن جَنَّاتٍ وَعُيُونٍ ﴿٢٥﴾ وَزُرُ‌وعٍ وَمَقَامٍ كَرِ‌يمٍ ﴿٢٦﴾}
صدق الله العظيم

{(وه!) چه باغ‌ها و چشمه‌سارانی (که آنها بعد از خود) بر جای نهادند. (۲۵) و کشتزارهایی و جایگاهی گرامی}
از این گفتار حق استنباط میکنیم مقام کریم ،مقام عزّت و ملک است چه در دنیا وچه در آخرت. در آخرت نیزطبق وعده ای که خداوند به نبی اش داده، مقام کریم درجنة النعیم است.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ
}وَالضُّحَىٰ ﴿١﴾ وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَىٰ ﴿٢﴾ مَا وَدَّعَكَ رَ‌بُّكَ وَمَا قَلَىٰ ﴿٣﴾ وَلَلْآخِرَ‌ةُ خَيْرٌ‌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَ‌بُّكَ فَتَرْ‌ضَىٰ ﴿٥﴾ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَىٰ ﴿٦﴾ وَوَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدَىٰ ﴿٧﴾ وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَىٰ ﴿٨﴾ فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ‌ ﴿٩﴾ وَاَمَّا السَّائِلَ فَلَا تَنْهَرْ‌ ﴿١٠﴾ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَ‌بِّكَ فَحَدِّثْ ﴿١١﴾{
صدق الله العظيم[الضحى]
{قسم به روز در آن هنگام که آفتاب برآید (و همه جا را فراگیرد)، (۱) و سوگند به شب در آن هنگام که آرام گیرد، (۲) که خداوند هرگز تو را وانگذاشته و مورد خشم قرار نداده است! (۳) و مسلّماً آخرت برای تو از دنیا بهتر است! (۴) و بزودی پروردگارت آنقدر به تو عطا خواهد کرد که خشنود شوی! (۵) آیا او تو را یتیم نیافت و پناه داد؟! (۶) و تو را گمشده یافت و هدایت کرد، (۷) و تو را فقیر یافت و بی‌نیاز نمود، (۸) حال که چنین است یتیم را تحقیر مکن، (۹) و سؤال‌کننده را از خود مران، (۱۰) و نعمتهای پروردگارت را بازگو کن! (۱۱)}
بنابر این خداوند به رسولش وعده مقام کریم در جنات النعیم را داده است. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَلَلْآخِرَ‌ةُ خَيْرٌ‌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَ‌بُّكَ فَتَرْ‌ضَىٰ ﴿٥﴾}
  [صدق الله العظيم]
{و مسلّماً آخرت برای تو از دنیا بهتر است! (۴) و بزودی پروردگارت آنقدر به تو عطا خواهد کرد که خشنود شوی}
و این همان مقام محمودی است که جدّم محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم خدا برای آن حمد گفته وبه آن راضی شده است. 
گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَمِنَ اللَّيْلِ فَتَهَجَّدْ بِهِ نَافِلَةً لَكَ عَسَى أَنْ يَبْعَثَكَ رَبُّكَ مَقَامًا مَحْمُودًا}
صدق الله العظيم[الإسراء:79]
{و پاسی از شب را (به عبادت) زنده بدار، (که) برای تو نافله (فزون) است. امید است که پروردگارت تو را به مقامی ستوده (تر)(محمود) برانگیزد. (۷۹)}
این مقام محمودی است که محمد بنده ورسولش که سلام و صلوات بر او باد به آن راضی شده است. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَلَلْآخِرَ‌ةُ خَيْرٌ‌ لَّكَ مِنَ الْأُولَىٰ ﴿٤﴾ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَ‌بُّكَ فَتَرْ‌ضَىٰ ﴿٥﴾}صدق الله العظيم
{و مسلّماً آخرت برای تو از دنیا بهتر است! (۴) و بزودی پروردگارت آنقدر به تو عطا خواهد کرد که خشنود شوی}
به این ترتیب مقام محمود مقام عزت و ملک است زیرا که مقامات اهل جنت با هم تفاوت داردو مقام اهل جنت نیز بهتر از مقام اهالی آتش است. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{اولَـٰئِكَ يُجْزَوْنَ الْغُرْ‌فَةَ بِمَا صَبَرُ‌وا وَيُلَقَّوْنَ فِيهَا تَحِيَّةً وَسَلَامًا ﴿٧٥﴾ خَالِدِينَ فِيهَاۚ حَسُنَتْ مُسْتَقَرًّ‌ا وَمُقَامًا ﴿٧٦﴾ }
صدق الله العظيم[الفرقان]
{آنها هستند که درجات عالی بهشت در برابر شکیباییشان به آنان پاداش داده می‌شود؛ و در آن، با تحیّت و سلام روبه‌رو می‌شوند. (۷۵) در حالی که جاودانه در آن خواهند ماند؛ چه قرارگاه و محلّ اقامت خوبی! (۷۶)}
ولی در باره مقام اهالی آتش خداوند فرموده است:
{إِنَّهَا سَاءَتْ مُسْتَقَرًّا وَمُقَامًا}
صدق الله العظيم[الفرقان:66]
{ مسلّماً آن (جهنم)، بد جایگاه و بد محلّ اقامتی است!» (۶۶)}
به این ترتیب مقام محمود مکانی است که خداوند برای تکریم نبی اش آماده کرده استو ایشان نیز به آن راضی شده است.و مقامات بندگان خداوند در پیشگاه او تا عرش بر طبق درجاتشان مشخص شده وحتی ملائکه هم از این امر مستثنی نیستند. ملائکه مقرب خداوند (الرحمن) میگویند:
{وَمَا مِنَّا إِلَّا لَهُ مَقَامٌ مَّعْلُومٌ ﴿١٦٤﴾ وَإِنَّا لَنَحْنُ الصَّافُّونَ ﴿١٦٥﴾ وَإِنَّا لَنَحْنُ الْمُسَبِّحُونَ ﴿١٦٦﴾}
صدق الله العظيم[الصافات]
{هیچ یک از ما نیست جز آنکه مقام معلومی دارد؛ (۱۶۴) و ما همگی (برای اطاعت فرمان خداوند) به صف ایستاده‌ایم؛ (۱۶۵) و ما همه تسبیح‌گوی او هستیم! (۱۶۶)}
اما آنان که ندانسته به خدا نسبت میدهند وهمانان که ایمانشان رابه شرک آلودند 
(لا يؤمن أكثرهم بالله إلا وهم مشركون)درباره فرمایش خداوند :
 {وَمِنَ اللَّيْلِ فَتَهَجَّدْ بِهِ نَافِلَةً لَكَ عَسَى أَنْ يَبْعَثَكَ رَبُّكَ مَقَامًا مَحْمُودًا} 
صدق الله العظيم
 فتوا داده و میگوینداین مقام شفاعت است که به محمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم عطا گردیده است.ما به درستی فتوا میدهیم که "مقام" جایگاه بندگان در جنةالنعیم است که تا نزد عرش عظیم ادامه دارد چراکه جنت به صورت غرفه‌هايى است كه بالاى آنها غرفه‌هايى [ديگر] بنا شده (غُرَ‌فٌ مِّن فَوْقِهَا غُرَ‌فٌ مَّبْنِيَّةٌ).گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{لَكِنِ الَّذِينَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ لَهُمْ غُرَفٌ مِنْ فَوْقِهَا غُرَفٌ مَبْنِيَّةٌ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ وَعْدَ اللَّهِ لَا يُخْلِفُ اللَّهُ الْمِيعَادَ}
صدق الله العظيم [الزمر:20]
{ولیکن کسانی که از پروردگارشان پروا داشتند برایشان غرفه‌هایی است که از بالای آنها غرفه‌هایی (دیگر) بنا شده (و) نهرها از زیر آنها روان است. وعده‌ی خدا است خدا خلاف وعده نمی‌کند. (۲۰)}
غرفه "وسیله"بالاترین غرفه جنت است که بعد از وسیله عرش الرحمن است .بعد از عرش الرحمن پرورگار است کهبر عرش عظیم قرار داشته و مسلط است.الله که جز او خدایی نیست وشریکی ندارد ، او را بپرستید وبه او شرک نیاوریدوبجز خدا هیچ کس از بندگانش را نخوانید تا در نزد کسی که از همه بر شما بخشنده تراست شفاعت کند.خداوند ارحم الراحمین است.من شما را به حق نصیحت میکنم ، آیا هدایت می شوید؟
ای علمای امت و ای تمامی مسلمانان آیا میدانید کسی که با خدا کس دیگری را بخواند ،دعایش،گمراهی آشکاریست؟ شاید کسی سوال کند منظورت فرموده خداوند تعالی است که:{فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَدًا}
صدق الله العظيم [الجن:18]
{پس هیچ کس را با خدا نخوانید! (۱۸)}
پاسخ امام مهدی ناصر محمد یمانی این است که :منظور دعای کسانیست که به بهانه گناهانشان خداوند را مستقیما نمی خوانند،بلکه از بندگان مقرب خدا میخواهند خدا را برایشان بخواند..سبحان ربی!(منــزه است خدای من)، آیا بندگان مقرب از خدای ارحم الراحمین رحیم تر ( با آنها مهربان تر) هستند؟بیایید به آیات محکم کتاب در مورد دعا و درخواست بنده از بنده جهت انجام شفاعت نزد رب المعبود نگاهی کنیم و ببینیم آیا این دعا گمراهی آشکاری هست ؟.جواب را در محکمات کتاب پیدا میکنیم که خداوند تعالی میفرماید:
{وَقَالَ الَّذِينَ فِي النَّارِ‌ لِخَزَنَةِ جَهَنَّمَ ادْعُوا رَ‌بَّكُمْ يُخَفِّفْ عَنَّا يَوْمًا مِّنَ الْعَذَابِ ﴿٤٩﴾قَالُوا أَوَلَمْ تَكُ تَأْتِيكُمْ رُ‌سُلُكُم بِالْبَيِّنَاتِ ۖ قَالُوا بَلَىٰ ۚ قَالُوا فَادْعُوا ۗ وَمَا دُعَاءُ الْكَافِرِ‌ينَ إِلَّا فِي ضَلَالٍ ﴿٥٠﴾}
صدق الله العظيم [غافر]
{و آنها که در آتشند به مأموران دوزخ می‌گویند: «از پروردگارتان بخواهید یک روز عذاب را از ما بردارد!» (۴۹)آنها می‌گویند: «آیا پیامبران شما دلایل روشن برایتان نیاوردند؟!» می‌گویند: «آری!» آنها می‌گویند: «پس هر چه می‌خواهید بخوانید؛ ولی دعای کافران (به جایی نمی‌رسد و) جز در ضلالت نیست!» (۵۰)}
شما را به خدا ای خردمندان (اولی الالباب) آیا متوجه فتوای خداوند در ایات محکم کتابش نمی شوید که طلب شفاعت از بنده به جای درخواست از خداوند را دعایی با گمراهی آشکاردانسته است؟در گفتار خداوند تعالی تدبر کنید:
 {وَقَالَ الَّذِينَ فِي النَّارِ‌ لِخَزَنَةِ جَهَنَّمَ ادْعُوا رَ‌بَّكُمْ يُخَفِّفْ عَنَّا يَوْمًا مِّنَ الْعَذَابِ ﴿٤٩﴾قَالُوا أَوَلَمْ تَكُ تَأْتِيكُمْ رُ‌سُلُكُم بِالْبَيِّنَاتِۖ قَالُوا بَلَىٰۚ قَالُوا فَادْعُواۗ وَمَا دُعَاءُ الْكَافِرِ‌ينَ إِلَّا فِي ضَلَالٍ ﴿٥٠﴾}
 صدق الله العظيم .
در خواست کافران از بندۀ خداوند برای شفاعت کردن آنها در نزد او برای کاستن یک روز از عذاب را گمراهی آشکار می شمارد؛چراکه خداوند خواندن کس دیگری را با خدا بر بندگانش حرام فرموده است. بندگان باید مستقیم از او بخواهند.گواهی آن فرموده خداوند تعالی است که:
{أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاء الْأَرْضِ 
أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِيلاً مَّا تَذَكَّرُونَ}
صدق الله العظيم [النمل:62]
{يا [كيست‌] آن كس كه درمانده را -چون وى را بخواند- اجابت مى‌كند، و گرفتارى را برطرف مى‌گرداند، و شما را جانشينان اين زمين قرار مى‌دهد؟ آيا معبودى با خداست؟ چه كم پند مى‌پذيريد. (۶۲)}
و فرموده خداوند تعالی :
{وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ إِنَّ الَّذِينَ يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِي سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِينَ}
صدق الله العظيم [غافر:60]
پروردگار شما گفته است: «مرا بخوانید تا (دعای) شما را اجابت کنم کسانی که از عبادت من تکبّر می‌ورزند به زودی با ذلّت وارد دوزخ می‌شوند» (۶۰)}
ای بندگان خدا از خداوند بترسید.چه کسی ازارحم الراحمین به شما مهربانتر است؟و اگر از بنده ای بخواهید خداوند را برای شما بخواند به ارحم الراحمین بودن خدا کافر شده اید.شما را چه شده که اینگونه حکم میکنید؟ ای کسانی که ندانسته به خداوند نسبت میدهید، از خدا بترسید. شما به علت اینکه با ظن (گمان) خود به خدا نسبتی داده ایدهم خودتان را به گمراهی کشیده اید و هم امتتان را.ولی گمان در مقابل حق کفایتتان را نخواهد کرد گرچه فکر میکنید هدایت شده اید...
شاید کسی بپرسد:" ناصر محمد ،پس این بدین معنیست که شما شفاعت بندگان را در پیشگاه خداوند رد میکنید؟"پاسخ مستقیم خداوند در آیات محکم کتابش پاسخ اوست.خداوند تعالی میفرماید:
{وَأَنذِرْ بِهِ الَّذِينَ يَخَافُونَ أَنْ يُحْشَرُوا إِلَى رَبِّهِمْ لَيْسَ لَهُمْ مِنْ دُونِهِ وَلِيٌّ وَلا شَفِيعٌ لَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ}
صدق الله العظيم [الأنعام:51]
{و به وسیله آن(قرآن)، کسانی را که از روز حشر و رستاخیز می‌ترسند، بیم ده که یاور و سرپرست و شفاعت‌کننده‌ای جز او ندارند؛ شاید پرهیزگاری پیشه کنند (۵۱)}
آیا نیازی به تأویل این آیه است؟ جواب :این آیه از محکمات کتاب بوده و در آن کسانی را که منتظرند بنده ای شفاعت انها را در محضر خداوند کند نهی کرده است .لذا خداوند تعالی میفرماید:
{وَأَنذِرْ بِهِ الَّذِينَ يَخَافُونَ أَنْ يُحْشَرُوا إِلَى رَبِّهِمْ لَيْسَ لَهُمْ مِنْ دُونِهِ وَلِيٌّ وَلا شَفِيعٌ لَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ}صدق الله العظيم
.{ و به وسیله آن(قرآن) ، کسانی را که از روز حشر و رستاخیز می‌ترسند، بیم ده! که یاور و سرپرست و شفاعت‌کننده‌ای جز او ندارند؛ شاید پرهیزگاری پیشه کنند! (۵۱)}
و گواهی دیگر از خداوند تعالی :
{يَاأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَنفِقُوا مِمَّا رَزَقْنَاكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَ يَوْمٌ لا بَيْعٌ فِيهِ وَلا خُلَّةٌ وَلا شَفَاعَةٌ وَالْكَافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ}
صدق الله العظیم[البقرة:254]
{هان ای کسانی که ایمان آوردید! از آنچه به شما روزی داده‌ایم انفاق کنید، پیش از آنکه روزی فرا رسد که در آن نه داد و ستدی است و نه دوستی و نه شفاعتی*. و کافران خودشان ستمکارانند**. (۲۵۴)}
و گواهی دیگراز خداوند تعالی:
{وَذَرِ الَّذِينَ اتَّخَذُوا دِينَهُمْ لَعِبًا وَلَهْوًا وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَذَكِّرْ بِهِ أَنْ تُبْسَلَ نَفْسٌ بِمَا كَسَبَتْ لَيْسَ لَهَا مِنْ دُونِ اللَّهِ وَلِيٌّ وَلا شَفِيعٌ وَإِنْ تَعْدِلْ كُلَّ عَدْلٍ لا يُؤْخَذْ مِنْهَا}
صدق الله العظیم [الأنعام:70 ]
{ و کسانی را که دینشان را [چون‌] بازی و سرگرمی گرفته‌اند و زندگانی دنیا فریبشان داده است، رها کن و به آن پند بده، تا مبادا کسی به سبب کار و کردارش به مهلکه افتد، که او را در برابر خداوند نه یاوری هست و نه شفیعی، و اگر هر فدیه‌ای بدهد، از او پذیرفته نمی‌شود،}
و گواهی دیگراز خداوند تعالی:
{اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ مَا لَكُم مِّن دُونِهِ مِن وَلِيٍّ وَلا شَفِيعٍ أَفَلا تَتَذَكَّرُونَ{
صدق الله العظيم [السجدة:4]
{خدایی که آسمان‌ها و زمین و آنچه را که میان آن دو است، در شش هنگام(روز) آفرید. سپس بر عرش (آفرینش) چیره شد. حال آنکه برای شما غیر از او نه هیچ سرپرست و نه هیچ شفاعتگری نیست‌. آیا پس متذکر نمی‌شوید؟ (۴)}
شاید کسی سوال کند "پس شفاعتی که در قرآن ذکر شده است به چه صورتیست؟
"امام مهدی ناصر محمد یمانی جواب میدهد:خداوند تعالی فرموده است:
{قُل لِّلَّهِ الشَّفَاعَةُ جَمِيعًا لَّهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ ثُمَّ إِلَيْهِ تُرْجَعُونَ}
صدق الله العظيم [الزمر:44]
{بگو: «شفاعت یکسره از آنِ خداست. فرمانروایی آسمان‌ها و زمین تنها برای اوست. سپس تنها سوی او بازگردانیده می‌شوید.» (۴۴)}
سؤالی که مطرح می شود اینست که: مگر خدایی بجز خداوند وجود دارد که نزد او شفاعت کند؟. چرا که میفرماید:  
{قُل لِّلَّهِ الشَّفَاعَةُ جَمِيعًا لَّهُ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ ثُمَّ إِلَيْهِ تُرْجَعُونَ}
 صدق الله العظيم؟ 
 سبحان الله !خداوند تعالی منزه و بسیاربالاتر از چنین نسبتی است
امام مهدی پاسخ میدهد:خیر مقصود این است که اگر واقعا ایمان دارید که خداوند ارحم الراحمین است ،بدانید بی هیچ شک و تردیدی تنها رحمت خدا درنزد نفس خودش است که در مقابل غضب و عذابش ،شفاعتتان را میکند.
معذلک باوجود اینکه در رد شفاعت بنده برای بنده در پیشگاه خداوند چنین آیات محکمی در أمُ الکتاب بیان شده است،کسانی که قلبشان دچار انحراف و گمراهی شده-واین انحراف چیزی بجزشرک نیست –آیات محکم و روشن کتاب خداوند را رها کرده و پشت گوش می اندازندواز آیات متشابهی که ظاهرآنها به شفاعت اشاره دارد در حالیکه باطن تأویل(تفسیر) دیگری دارند ،استناد میکنند و با این پیروی از ظاهر از راه درست منحرف می شوند.
ای مردم بدانید بندگانی که خود خدا بخواهد ، برای تحقق شفاعت در نزد خداوند
 (درنفس الله) سخن خواهند گفت و رحمت خداوند برای بندگان ازغضب و عذابش شفاعت خواهد کرد. واز آن بندگان به قومی که خدا دوستشان دارد و آنها نیز خدا را(يحبّهم الله ويحبّونه) اجازه داده میشود که صحبت کنندو آنها جز حرف صواب و درست نخواهند گفت و شایسته هم نیست که برای احدی طلب شفاعت کنند و نمیکنند .در شأن این قوم به حق فتوا میدهم که: به خداوندی که جز او خدایی نیست سوگند، آنها به تمام ملکوت خداوند راضی نخواهند شد مگر اینکه خداوند راضی شود،چرا که عبادت "رضوان الله " برایشان وسیله ای برای رسیدن به بهشت نیست بلکه غایت آمال آنهاست..میدانید چرا؟چون در نگاه آنها رضوان خدا بر بندگانش در حقیقت بهشتی بالاتر(نعیم الاعظم) از بهشت نعیم (جنة النعیم)است و خودشان نیزالآن اين (نعيم اعظم) را درك مي كنند (مي بينند )
 و براین مطلب شاهدند.
شاید کسی بپرسد"چطور رضوان خداوند را نعیم بزرگتری از جنت النعیم می بینند؟".جواب عبدالنعیم امام مهدی اینست که آنها از زمره کسانی هستند که "خدا دوستشان دارد و آنها نیز خداوند را"( يحبهم الله ويحبونه) واز شدت حبشان به خداوند می گویند: چطوربه جنات النعیم راضی شویم در حالیکه محبوبترین شیء برای ما (خداوند) در نفسش بر بندگان گمراهش متحسر و حزین است؟ امکان ندارد (هیهات ،هیهات) که ما تا او راضی نباشد راضی شویم.به همین جهت رضوان خداوند از بندگانش نزد آنها نعیم اعظم است.آنها که رضوان خداوند غایتشان است ، وتا زمانی که او راضی نشود،هر چه که از ملک و ملکوت به آنان عطا شود باعث رضایت شان نخواهد گشت.و خود آنها در حال حاضرو همین الآن براین امر گواهند.قوم "يحبهم الله ويحبونه"را چنین خواهید یافت.
ممکن است کسی بپرسد:" ای ناصر محمد،آیا این گروه" يحبّهم الله ويحبّونه" که خداوند وعده برانگیخته شدنشان را در کتاب استوارش داده است ، محبتشان به خدا بیش از محبت انبیاء به خداوند است؟
 جواب امام مهدی ناصر محمد یمانی اینست که : به خداوندی که جز او خدایی نیست سوگند ،اگر انبیاء از حال خداوندشان و حسرت و حزن او خبر داشتند ؛ تا او راضی نمیشد به بهشت راضی نمیشدند.لذا این گروه "يحبّهم الله ويحبّونه"بعد آنکه خبیری از حال خداوند رحمن ، به آنها خبر داد که: خداوندشان متحسر و حزین است ،رضوان او را غایت خود قرار دادند.و اینجا بود که درنگ کرده و در فرمایش خداوند تعالی تدبر و تفکر کردند که می فرماید:
{إِن كَانَتْ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ ﴿٢٩﴾ يَا حَسْرَ‌ةً عَلَى الْعِبَادِ ۚ مَا يَأْتِيهِم مِّن رَّ‌سُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ ﴿٣٠﴾ أَلَمْ يَرَ‌وْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُم مِّنَ الْقُرُ‌ونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْ‌جِعُونَ ﴿٣١﴾ وَإِن كُلٌّ لَّمَّا جَمِيعٌ لَّدَيْنَا مُحْضَرُ‌ونَ ﴿٣٢﴾}
صدق الله العظيم [يس]
{ فقط یک صیحه بود، ناگهان همگی خاموش شدند (۲۹) افسوس بر این بندگان که هیچ پیامبری برای هدایت آنان نیامد مگر اینکه او را استهزاء می‌کردند (۳۰) آیا ندیدند چقدر از اقوام پیش از آنان را هلاک کردیم، آنها هرگز به سوی ایشان بازنمی‌گردند (۳۱) و همه آنان (روز قیامت) نزد ما احضار می‌شوند (۳۲)

اینجاست که چشمانشان از اشک پر شده وهر یک از آنان میگوید: خدای عالمیان پس چرا مرا آفریدی؟حال که برایم آشکار شد که تو متحسر و حزین هستی ، به عزت و جلالت سوگند که به حور العین و جنات نعیم راضی نخواهم شد تا راضی شوی و دیگر متحسر و حزین نباشی. تا زمانی که آنکه از خودمان بیشتر دوستش داریم متحسر و حزین است، حور العین و جنات نعیم وهر چه ملک و ملکوت هم در آن باشد چه فایده ای دارد؟هیهات هیهات یا ارحم الراحمین تا تو راضی نباشی ما به نعیم بهشت و حورها راضی نخواهیم شد.اینان هستند که قدر خداوند را آنچنان که شایسته اوست دانسته و حق عبادتش را به جا آورده اندچراکه رضوان خداوند غایتشان است نه وسیله ای برای ورود به بهشت.
قسم به خداوند عظیم ،همان که استخوان‌ها را در حالی‌که (پوسیده و) خاکستر شده‌اند زنده می‌کند ،تمام افرادی که در زمره "يحبّهم الله ويحبّونه" هستند ،وقتی هنوز در همین حیات دنیایی قرار دارند به تمام ملکوت خدا راضی نمیشوند مگر خدا راضی باشد.به خداوند سوگند اگربه هرکدامشان درجات بالا و رفیع بهشت داده شود به آن راضی نمیشود وآن را وسیله ای قرار داده و به هرکه خدا بخواهد انفاقش میکند تا در مقابل آن رضوان خدا بر بندگانش متحقق شود. حتی اگر کارش به محل پس مانده های بهشتیان بکشد و سپس خداوند به او فرماید : تا زمانی که از تو درجات بالای جنات نعیم در راه کسب رضایت خداوند درنفسش گذشت کنی، این خواسته ات برآورده خواهد بود ،اما خودت باید از بهشت بیرون رفته و به پس مانده های بهشتیان قناعت کنی آیا به این راضی هستی؟ جواب تمام آنان که در زمره "يحبّهم الله ويحبّونه" هستند یکی است: بله خداوند من.حال که نعیم اعظم من ؛رضوان نفس پروردگارم ؛حبیبم؛ تحقق یافت....
اگر خدای من و حبیب من برای بندگان گمراهش متحسر و حزین باشد از جنات نعیم و حورهایش چه می خواهم! هیهات هیهات..از این که بدون راضی شدن او من راضی شوم، نه فقط بودن در میان پس مانده های بهشتیان ،که حتی اگر به قیمت آن تمام شود که خودم را به جهنم بیندازم، خواهم انداخت و برایم مهم نیست...
علمای امت به پافشاری این قوم (قوم یحبونهم الله و یحبونه)برای تحقق رضوان خداوند بر بندگانش بنگرید ، آنها تنها به راضی بودن خداوند از خودشان بسنده نمیکنند . آنان اینکه خداوند در نفس خود از همه بندگانش راضی باشد را هدف خود می دانند. و تا زمانی که بندگان خداوند شاکر نباشند این رضوان متحقق نخواهد شد.گواهی آن فرموده خداوند تعالی است که می فرماید:
{إِنْ تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَنْكُمْ ۖ وَلَا يَرْضَىٰ لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ ۖ وَإِنْ تَشْكُرُوا يَرْضَهُ لَكُمْ}
صدق الله العظيم [الزمر:7]
{اگر کفران کنید، خداوند از شما بی‌نیاز است و هرگز کفران را برای بندگانش نمی پسندد؛ و اگر شکر او را بجا آورید آن را برای شما می‌پسندد}

لذا در این دنیا برای تحقق هدایت همۀ امت ؛در کنار امام مهدی قرار میگیرند باشد که رضوان خداوند بر بندگانش تحقق یابد.این هدفشان و نهایت آرزویشان است که خداوند در نزد نفس خود راضی باشدزیرا آنان رضوان خداوند را هدف نهایی خود میدانند ،نه وسیله ای برای تحقق بهشت نعیم.
و بحق شهادت مي دهم كه هدف قوم يحبهم الله و يحبونه عكس هدف شياطين انس و جن است زيرا شياطين فقط به غضب خداوند برخودشان اكتفا نكرده بلكه غضب نفس خداوند را غايت خود برگزيدند و چون شياطين دانستند كه خداوند كفر را براي بندگانش نمي پسندد بلكه شكر گزاري را مي پسندد.
به همین دلیل است که شیاطین روز شب در تلاشند تا مانع هدایت امتها شوند تانه شاکر شدن تمام امت تحقق یابد و نه رضوان خداوند بر بندگانش زیرا که رضوان خداوند مورد تنفر آنهاست.گواهی آن فرموده خداوند تعالی است:
{ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمُ اتَّبَعُوا مَا أَسْخَطَ اللَّهَ وَكَرِهُوا رِضْوَانَهُ فَأَحْبَطَ أَعْمَالَهُمْ}
صدق الله العظيم [محمد:28]
{این بخاطر آن است که آنها از آنچه خداوند را به خشم می‌آورد پیروی کردند، و آنچه را موجب خشنودی اوست کراهت داشتند؛ از این رو (خداوند) اعمالشان را نابود کرد! (۲۸)}
وبنابراين شياطين دردر هر زمان و مكان براي عدم تحقق هدايت امتها تلاش مي كنند تا شكر گزار نباشند و رضوان خداوند تحقق نيابد زيرا كه خداوند شكر گزاري را براي بندگان مي پسندد همانگونه كه خداوند مي فرمايد :
{انْ تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَنِي عَنْكُمْ وَلَا يرْضَى لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ وَإِنْ تَشْكُرُوا يرْضَهُ لَكُمْ}
صدق الله العظیم[الزمر:7]
{اگر کفران کنيد، خداوند از شما بي‌نياز است و هرگز کفران را براي بندگانش نمي پسندد؛ و اگر شکر او را بجا آوريد آن را براي شما مي‌پسندد}
شیاطین انس و جن میدانند خداوند از کفر بندگانش ناراضی است و شکرگذار بودن آنها را خوش می دارد. لذا شیطان رجیم در روایت های قرآن عظیم می گوید:
{ثُمَّ لآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ 
وَلاَ تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ}
صدق الله العظيم [الأعراف:17]
{سپس از پیش رو و از پشت سر، و از طرف راست و از طرف چپ آنها، به سراغشان می‌روم؛ و بیشتر آنها را شکرگزار نخواهی یافت!» (۱۷)}
پس شیاطین تنها به این اکتفا نمیکنند که بندگان خدا با پیروی از شهوات ورهاکردن نمازو اقداماتی مانند این موجب غضب خداوند شوند،بلکه شب و روزو خستگی ناپذیردر تلاشندکه رضوان خداوند بر بندگانش تحقق نیابد.به همین جهت میکوشند تا مردم گمراه گشته و از انبیاء الهی پیروی نکنند ؛تامردم حتی شاکر نباشند و رضوان الهی متحقق نشود.ولی امام مهدی بنده نعیم اعظم و تمام بندگان نعیم اعظم برعکس هدف شیاطین انس و جن را انتخاب کرده اند.روز و شب در تلاشند که تمامی مردم هدایت شوند چرا که هدفشان تحقق رضوان الهی است.وازآنجا که خداوند کفر را نمی پسندد و از شاکر بودن بندگان راضیست ،درکوششند تا تمام مردم در راه مستقیم بندگی خداوند قرار گرفته و چیزی را شریک او قرار ندهند. در این راه هیچ ترسی از تمام شباطین جن و انس نداریم،چرا که ما به اذن خداوند عالمیان بر آنها غالب بوده (إنا فوقهم قاهرون)و پیروزیم.
اما عده ای از سلفی ها و سایر گروه ها بر علیه امام مهدی و انصارش اعلان جنگ کرده و روز وشب در تلاشند که مانع پیروی مردم از دعوت امام مهدی ناصر محمد یمانی شوند. جواب امام مهدی ناصر یمانی در این زمان که دوران "گفتگوی قبل از ظهور "است به آنها چنین است که: ای جماعت سلفی ،شما از حزب الله هستید یا از حزب شیطان رجیم؟اگر حق باشماست دلیلتان بر علیه امام مهدی ناصر محمد یمانی و یارانش کدامست؟ امکان دارد یکی از جاهلان آنها بگوید:"ای ناصر محمد یمانی ما سلفی ها ،از اصحاب علم حدیث هستیم و از اجداد (سلف) صالح پیروی می کنیم.اعلان جنگ ما بر شما به علت این است که شما به احادیث سنت نبوی کافرید و می خواهید تنها از قرآن پیروی کنید و بس" پس پاسخ ناصر محمد یمانی به آنها این است که: به خداوند سوگند من بیش از همۀ شما و تمامی مسلمانان به سنت محمد رسول الله صلّی الله علیه و آله و سلم ایمان دارم و باورم به احادیث حق و صحیح بیش از شماست ؛چراکه شما بعد ازگفتن حدیث، میگویید 
 "(و خداوند میداند. اگر درست گفته باشیم از جانب خداست و اگر به خطا رفته باشیم از جانب نفس خودمان و شیطان است)"اما امام مهدی وقتی نقل کند، خواهد گفت :به خداوندی که جز او خدایی نیست من بدون هیچ شک و تردید و به حق سخن گفته ام چرا که به کتاب خداوند و سنت حق رسولش متمسک شده ام که این نور علی نور است. من فقط به احادیثی از سنت که مخالف محکمات قران است کافرم،چرا که میدانم این حدیث از جانب شیاطین انس و جن و به ناحق نسبت داده شده است و آنها (شیاطین جن و انس)کلام باطلی را که به ظاهری زیبا و فریبنده آراسته گشته برای هم نقل میکنند. ای سلفی ها ،اهالی سنت و شیعیان !شما را چه شده است که میخواهید مردم را ازدعوت امام مهدی ناصر محمد یمانی دورکرده واو را وادار به پیروی از خواسته ها و هوس هایتان نمایید؟ به شما بگویم هیهات هیهات به خداوند آسمان و زمین که تا زمانی که زنده باشید ،حق از هوسهای شما تبعیت نخواهد کرد. پس اگر نيرنگى داريد، در برابر من به كار گيريد(فإن كان لكم كيدٌ فكيدون) و سپس مهلتم ندهيد (ثم لا تنظرون).بزودی خواهید دانست که بازگشتتان به کجاست(أي منقلبٍ تنقلبون). آیا می‌خواهید مردی را بکشید که می‌گوید: پروردگار من «اللّه» است(أتقتلون رجلاً أن يقول ربي الله) و شما را به عبادت خداوند یکتا که شریکی ندارد دعوت میکند؟و شما را به پیروی ازکتاب خداوند، قرآن عظیم و سنت حق نبوی می خواند؟ ما فقط از شما دعوت میکنیم به آنچه که مخالف محکمات قرآن عظیم است کافر شوید حال چه در احادیث سنت نبوی باشد چه در تورات یا انجیل.ای مردم امام مهدی یک سؤال عقلانی و منطقی از شما میکند:چرا خداوند به محمد عبد و رسولش امر ننموده که اهل کتاب را به پذیرش حکم تورات و انجیل بخواند؟جوابی را که خداوند داده اند درمحکمات کتاب پیدا میکنیم:
{وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقًا يَلْوُونَ أَلْسِنَتَهُمْ بِالْكِتَابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ}
صدق الله العظيم [آل عمران:78]
{در میان آنها [= یهود] کسانی هستند که به هنگام تلاوت کتاب (خدا)، زبان خود را چنان می‌گردانند که گمان کنید (آنچه را می‌خوانند،) از کتاب (خدا) است؛ در حالی که از کتاب (خدا) نیست! (و با صراحت) می‌گویند: «آن از طرف خداست!» با اینکه از طرف خدا نیست، و به خدا دروغ می‌بندند در حالی که می‌دانند! (۷۸)}
از آنجا که تورات و انجیل در معرض جعل وتحریف قرارگرفته و قسمت عمده آنها تحریف شده و مجعولست، خداوند به رسولش امر فرموده که اهل کتاب را به پیروی و پذیرش حکمیت قرآن دعوت کند.اما عده ای از آنها از پذیرش دعوت رسول الله روگرداندند .همان گونه که علمای مسلمان در دوره دعوت مهدی منتظر ،از پذیرش حکمیت قرآن سرباز میزنند و درست پایشان را جای پاهای یهودیانی میگذارند که از پذیرفتن حکمیت قرآن خودداری کردند.خداوند تعالی میفرماید:
{أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِنَ الْكِتَابِ يُدْعَوْنَ إِلَىٰ كِتَابِ اللَّهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ
 ثُمَّ يَتَوَلَّىٰ فَرِيقٌ مِنْهُمْ وَهُمْ مُعْرِضُونَ}
صدق الله العظيم[آل عمران:23]
{آیا ندیدی کسانی را که بهره‌ای از کتاب (آسمانی) داشتند، به سوی کتاب الهی دعوت شدند تا در میان آنها داوری کند، سپس گروهی از آنان، (با علم و آگاهی،) روی می‌گردانند، در حالی که (از قبول حق) اعراض دارند؟ (۲۳)}
زیراکه خداوند قرآن عظیم را مرجع حل اختلافات با تورات و انجیل و حکم کننده قطعی بین آنها قرار داده است .گواهی آن فرموده خداوند تعالی است که :
{إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْ‌آنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَ‌ائِيلَ أَكْثَرَ‌ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٧٦﴾وَإِنَّهُ لَهُدًى وَرَ‌حْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٧٧﴾ إِنَّ رَ‌بَّكَ يَقْضِي بَيْنَهُم بِحُكْمِهِ ۚ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ ﴿٧٨﴾ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ ۖ إِنَّكَ عَلَى الْحَقِّ الْمُبِينِ ﴿٧٩﴾ إِنَّكَ لَا تُسْمِعُ الْمَوْتَىٰ وَلَا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعَاءَ إِذَا وَلَّوْا مُدْبِرِ‌ينَ ﴿٨٠﴾}
صدق الله العظيم [النمل]
{این قرآن اکثر چیزهایی را که بنی اسرائیل در آن اختلاف دارند برای آنان بیان می‌کند؛ (۷۶)مایه هدایت و رحمت برای مؤمنان است! (۷۷) پروردگار تو میان آنها در قیامت به حکم خود داوری می‌کند؛ و اوست قادر دانا. (۷۸) پس بر خدا توکّل کن، که تو بر حقّ آشکار هستی! (۷۹) مسلّماً تو نمی‌توانی سخنت را به گوش مردگان برسانی، و نمی‌توانی کران را هنگامی که روی برمی‌گردانند و پشت می‌کنند فراخوانی! (۸۰)}
توكلت على الله نعم المولى ونعم النّصير، 
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
برادرتان امام مهدی ناصر محمد یمانی
اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة