۱۳۹۲ آذر ۳, یکشنبه

پاسخ قاطع از امام مهدی به تمام علمائی که در مورد اسم اعظم خداوند مجادله میکنند....

الإمام ناصر محمد اليماني
12 - 04 - 1434
هـ
22 - 02 - 2013
مـ
05:14
صــــ


اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة 
 
الردّ الملجم من الإمام المهدي إلى كلّ عالمٍ يجادل في اسم الله الأعظم..
پاسخ قاطع از امام مهدی به تمام علمائی که در مورد اسم اعظم 
خداوند مجادله میکنند....

بسم الله الرحمن الرحيم،
 والصلاة والسلام على كافة الأنبياء والمرسلين وآلهم الطيبين الطاهرين من أوّلهم إلى خاتمهم رسول الله بالقرآن العظيم إلى الإنس والجنّ أجمعين، يا أيّها الذين آمنوا صلّوا عليه وعلى الرسل من قبله وسلّموا تسليماً، لا نفرّق بين أحدٍ منهم حنفاء ولا تشركوا بالله شيئاً فتكونوا من المعذبين، أمّا بعد..
از تمامی "الانصار السابقین الاخیار"می خواهم در حین گفتگو و بحث از سیرت (اخلاق) امام مهدی پیروی کنند ،اگر گاهی می بینید مهدی منتظر در حین بحث با برخی انسانهای شیطان (شیاطین بشر) صحبت می کند برای اینست که می داند ایمان نخواهند آورد، اگر برایشان روشن شود که مهدی منتظر همان ناصرمحمد یمانی است ، بر گمراهی و ناپاکیشا ن افزوده شده و مکر و تلاش بیشتری را برای دور کردن مردم ازراه راست (صراط المستقیم) بکار می گیرند.ولی دکتر فاضل و ارجمند احمد عمرو از آنان نیست ،او از عالمان مسلمین است و واجب است به ایشان احترام گذاشته وبا روشی که نیکوتراست با او مناظره کنید.به فرمانی که خداوند با آیات محکم کتاب شما را به آن میخواند پای بند باشید:
{ادْعُ إِلِى سَبِيلِ ربّك بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ ربّك هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ}
صدق الله العظيم [النحل:125]
{ با حکمت و اندرز نیکو، به راه پروردگارت دعوت نما! و با آنها به روشی که نیکوتر است، استدلال و مناظره کن! پروردگارت، از هر کسی بهتر می‌داند چه کسی از راه او گمراه شده است؛ و او به هدایت‌یافتگان داناتر است. (۱۲۵) }
دکتر فاضل جناب احمد عمرو به جهت ادامۀ گفتگو با مهدی منتظر در "عصر گفتگو قبل از ظهور" به شماخیرمقدم عرض میکنم. جناب احمد عمرو،صلوات وسلام خداوند بر شما باد وباشد که در صورتی که بخواهید از حق پیروی کرده و راهی به سوی خدایتان بیابید، به شما بصیرت دیدن حق را عنایت فرماید.
ای حبیب من(در راه خدا)* گفتگویمان را درباره اسماء ذاتی و اسماء صفاتی خداوند سبحان و تعالی و بسیار والا مرتبه ادامه می دهیم. ای حبیب من *مگرهر انسانی دارای صفات ذاتی در جسم خود نیست؟مثل شکل صورت ،قد،رنگ و چاق یا لاغر بودن....اینها خصوصیات جسمانی ذات آن فرد است. همچنین انسان خصوصیات نفسی و روحی هم دارد. اما والاترین و پسندیده ترین صفات در آسما نها و زمین از آن خداونست وهمچنین می گو ییم رب العالمین دارای اسماء ذاتی ومنزهی مثل الله و الرحمن است از آنجایی که این اسامی مربوط به ذات خداوند است ،هیچ بنده ای را نشاید که با این نام ها خوانده شود.گواهی آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَمَا نَتَنَزَّلُ إِلَّا بِأَمْرِ‌ رَ‌بِّكَ ۖ لَهُ مَا بَيْنَ أَيْدِينَا وَمَا خَلْفَنَا وَمَا بَيْنَ ذَٰلِكَ ۚ وَمَا كَانَ رَ‌بُّكَ نَسِيًّا ﴿٦٤﴾رَّ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا فَاعْبُدْهُ وَاصْطَبِرْ‌ لِعِبَادَتِهِ ۚ هَلْ تَعْلَمُ لَهُ سَمِيًّا ﴿٦٥﴾}
صدق الله العظيم [مريم]
{و (ما فرشتگان) جز به امر پروردگارت نازل نمی‌شویم. آنچه پیش روی ما و آنچه پشت سر ما و آنچه میان این دو است (همه) تنها برای اوست و پروردگارت هرگز فراموشکار نبوده است. (۶۴)پروردگار آسمانها و زمين و آنچه ميان آن دو است. پس او را بپرست و در پرستش او شكيبا باش. آيا براى او همنامى مى‌شناسى؟ (۶۵) }
از آنجا که اسم (الله) و اسم (الرحمن) از اسامی ذات خداوند سبحان هستند ونه از اسامی صفاتی ،اجازه اطلاق آنها به احدی از بندگان داده نمیشود.و به همین علت خداوند تعالی می فرماید:{رَّ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا فَاعْبُدْهُ وَاصْطَبِرْ‌ لِعِبَادَتِهِ ۚ هَلْ تَعْلَمُ لَهُ سَمِيًّا}صدق الله العظيم. به همین دلیل کسی را پیدا نمی کنی که نامش الله یا الرحمن باشد چرا که اینها اسامی ذاتی هستند.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{قُلِ ادْعُوا اللَّهَ أَوِ ادْعُوا الرَّحْمَنَ أَيًّا مَا تَدْعُوا فَلَهُ الْأسماء الْحُسْنَى}
صدق الله العظيم [الإسراء:110]
{ بگو: ««اللّه» را بخوانید یا «رحمان» را، هر کدام را بخوانید، برای او بهترین نامهاست!» }
اما در اسامی صفات نفسیه خداوند با بندگانش شریک است و میتوانید بندگانی را بیابید که خداوند آنها را با یکی از اسامی صفات نفسیه خود می خواند.
امام مهدی ناصر محمد یمانی سؤال بسیار مهمی از شیخ فاضل دکتر احمد عمرو دارد . میگوید:ای برادر کریم ،خداوند هدایتت کند مگرنام (الرؤوف الرحیم)از اسامی صفات نفسیه نیست؟ چرا که بندگان صالح در این نام شریکند،به همین دلیل خداوند محمد عبد و رسولش را با صفات مشترک بین خداوند و بندگان مهربانش وصف میکند.خداوند تعالی میفرماید:
{لَقَدْ جَاءكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ}
صدق الله العظيم [التوبة:128]
{ به یقین، رسولی از خود شما بسویتان آمد که رنجهای شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان(رحیم) است! (۱۲۸) }
به همین ترتیب آیا اسم (الحلیم)از اسامی صفات نفسیه خداوند نیست؟ میبینید که خداوند خلیل و رسولش ابراهیم صلّى الله عليه وآله وسلم را حلیم وصف میکند.خداوند تعالی میفرماید:
{إِنَّ إِبْرَاهِيم لَحَلِيم}
صدق الله العظيم [هود:75]
{که همانا ابراهیم بسیار بردبار(حلیم) بود }
خداوند نبی خود اسماعیل را نیز به حلیم وصف میکند.خداوند تعالی می فرماید:
} فَبَشَّرْنَاهُ بِغُلَامٍ حَلِيمٍ}
صدق الله العظيم [الصافات:101]
{ما او [= ابراهیم‌] را به نوجوانی بردبار(حلیم)بشارت دادیم! (۱۰۱)}
این صفت ها از صفات نفسیه خداوند سبحان هستند که از جانب اودر قلب بندگان مهربان نهاده میشود.بنابر این خداوند به هر کدام از بندگانش که بخواهد جزئی از این صفات پسندیده و حمید را که جزئی از صفات نفسیه خداوند سبحان و تعالی است عطا می نماید! صفت رحمت از اسامی مربوط به صفات نفسیه خداوند است.لذا خداوند تعالی می فرماید:
{لَقَدْ جَاءكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ}
صدق الله العظيم [التوبة:128]
{ به یقین، رسولی از خود شما بسویتان آمد که رنجهای شما بر او سخت است؛ و اصرار بر هدایت شما دارد؛ و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان(رحیم) است! (۱۲۸) }
اما این خداست که ارحم الراحمین است .صفت کرم هم از اسامی صفات نفسیه خداوند است و بعضی بندگان با این ویژگی توصیف می شوند و لکن اکرم الاکرمین خداوند است..و لکن خداوند ارحم الراحمین است....و لکن خداوند خیرالغافرین است .صفت رضوان خدا درنفسش(رضوان نفس الله) هم ازصفات نفسیه خداوندست و خداوند بندگانش را از غضب نفسش برحذر میدارد تا مبادا رضوان نفس خدا با غضبش عوض کنند.خداوند تعالی می فرماید:
{لاَّ يَتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاء مِن دُوْنِ الْمُؤْمِنِينَ وَمَن يَفْعَلْ ذَلِكَ فَلَيْسَ مِنَ اللّهِ فِي شَيْءٍ إِلاَّ أَن تَتَّقُواْ مِنْهُمْ تُقَاةً وَيُحَذِّرُكُمُ اللّهُ نَفْسَهُ وَإِلَى اللّهِ الْمَصِيرُ}
صدق الله العظيم [آل عمران:28]
{ مؤمنان هرگز نباید کافران را - به جای مؤمنان - (به عنوان اولیاء) سرپرستان و دوستان برگیرند، و هر که چنان کند، در هیچ چیزی او را از (ولایت) خدا (بهره‌ای) نیست، مگر اینکه از آنان به گونه‌ای تقیّه کنید. خدا شما را از نفس خود بر حذر می‌دارد. و بازگشت (همه) تنها سوی خداست. (۲۸)}
آن که -غیر از مؤمنان - کسانی را که غضب خداوند برآنهاست دوست وولی خودقراردهد ؛ غضب خدا نصیبش خواهد بود.خداوند تعالی می فرماید:
{أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ تَوَلَّوْا قَوْمًا غَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ {
صدق الله العظيم [المجادلة:14]
{ آیا ندیدی کسانی را که طرح دوستی با گروهی که مورد غضب خدا بودند ریختند؟}
کسی که با آنها دوستی کند ،مانند آنها به غضب خداوند دچار می شود.گواهی آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ}
صدق الله العظيم [المائدة:51]
{و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آنها هستند}
از موضوع خارج نشویم لذا بحث در مورد اسامی ذاتیه واسامی صفاتیه خداوند را ادامه می دهیم ،چرا که مشکل شما عدم تمیز بین اسامی ازلیِ ذات خداوند و اسامی صفات نفسی اوست.اسامی صفات نفسیه خداوند بر حسب عمل بنده دچار تبدیل می شوند : از یاد خداوند رو برگرداندن به معنای تبدیل رضوان خدا به غضبش است که حاصل آن جزعذاب نیست.توبه و انابه غضب نفس خداوند به رضوان نفس او تغییرمیدهد.لذا دکتر ارجمند احمد عمرو از این نعمت خداوند عالمیان بر بندگانش یعنی :" رضوان در نفس خدا" شاکر باش و به آن کافر نشو.
ممکن است دکتر احمد عمرو صحبت مرا قطع کرده و بگوید" ناصر محمد یمانی ،دکتر احمد عمرواز کسانیست که در آرزوی رضوان خداونداست،پناه برخدا اگراز کسانی باشد که از رضوان نفس خدا کراهت دارند.بلکه اختلاف ما باشما بر سر اینست که ناصر محمد و یارانش رضوان خداوند را به عنوان هدف نهایی شان در نظر گرفته اند ،اما من و کسانی که همراهم هستنند خدا را می پرستیم تا اواز ما راضی باشد و بس.جواب ناصر محمد یمانی به او اینست که چرا فقط به دنبال این هستی که خدا از توراضی باشد و بس؟جواب دکتر احمد عمرو روشن است:"چون می خواهم به بهشت رفته و از آتش درامان باشم" پس ناصر محمد پاسخ می دهد:در این صورت شما رضوان خداوند را که بزرگترین نعیم اوست
(نعیم اعظم)،وسیله ای برای رسیدن به نعیم کوچکتر(بهشت) قرار داده ای؛اما دکتر فاضل ،رضوان خداوند نعیم بزرگ (نعیم اعظم)اوست.گواهی آن فرموده 
خدواند تعالی است که:
{وَعَدَ اللَّهُ المُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جنّات تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جنّات عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ذَلِكَ هُوَ الفَوْزُ العَظِيمُ }
صدق الله العظيم [التوبة:72]
{خداوند به مردان و زنان باایمان، باغهایی از بهشت وعده داده که نهرها از زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛ و مسکن‌های پاکیزه‌ای در بهشتهای جاودان ؛و (خشنودی و) رضای خدا، (از همه اینها) برتر است؛ و پیروزی بزرگ، همین است! (۷۲)}
در این جا خدا به" نعیم جنت" که یک بهشت مادی است اشاره می نمایدو سپس برایتان فتوا میدهد که رضوان نفس ِخداوند ؛ازنفس بندگانش نعمتی است که بزرگتراز بهشت اوست ورازو هدف آفرینش خلق در همین نهفته است.
گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَمَا خَلَقْتُ الجنّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ}
صدق الله العظيم [الذاريات:56]
{من جنّ و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند}
خداوند مارا برای ازدواج با حورالعین و یا منازل و مساکن پاک بهشتی نیافریده است بلکه هدف آفرینش ما در نفس خداوند است.گرچه خداوند استفاده از "رضوان خدا" را به عنوان "وسیله" برای تحقق بهشت (جنت نعیم) و دوری ازعذاب جهنم، بر بندگانش حرام نکرده است ؛اما هدف او فرستادن ما به بهشت یا نجاتمان از آتش نیست .خداوندهدف خلقتمان رابه روشنی در کتاب استوارش بیان نموده است :
{وَمَا خَلَقْتُ الجنّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ}
صدق الله العظيم [الذاريات:56]
{من جنّ و انس را نیافریدم جز برای اینکه عبادتم کنند}
به همین دلیل مهدی منتظر بشریت را به سوی تحقق هدف خلقتشان فرامی خواند تا رضوان خداوند را هدف نهایی خود بدانند نه وسیله ای جهت تحقق بهشت.رضایت خدا از بندگانش نعمتی بزرگتر از بهشت است.
گواهی آن فرموده خداوند تعالی است که:
وَعَدَ اللَّهُ المُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جنّات تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جنّات عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّهِ أَكْبَرُ ذَلِكَ هُوَ الفَوْزُ العَظِيمُ }
صدق الله العظيم [التوبة:72]
{خداوند به مردان و زنان باایمان، باغهایی از بهشت وعده داده که نهرها از زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛ و مسکن‌های پاکیزه‌ای در بهشتهای جاودان ؛و (خشنودی و) رضای خدا، (از همه اینها) برتر است؛ و پیروزی بزرگ، همین است! (۷۲)}
ای حبیب من*جناب احمد عمرو محترم، به خدا قسم نمیتوانی رضوان خداوند را هدف نهایی خود قرار دهی مگر اینکه از قوم "يحبّهم الله ويحبّونه**باشی. آنان چون مورد محبت خدا بوده و خودشان نیز او را دوست دارند تا زمانی که الله شان راضی نشود به حور العین ونعمت بهشت خداوند راضی نخواهند شد. آنها خداوند را برای تحقق هدف بزرگتری میپرستند که همان رضوان نفسی خدا بر بندگانش است. می بینی که هدف آنها درست بر خلاف اهداف شیاطین انس و جن است. احمد عمرو آیا شیطان ابلیس و هوادارنش از- شیاطین جن و انس- برای غضبناک کردن خداوند، فقط خودشان از نماز روی برگردانده و به شهوات می پردازندو همین برایشان کافیست؟ دکتر ارجمند احمد عمرو به حق شهادت بده ؛آیا ابلیس و لشکریان شیطانی اش ازجن گرفته تا انس ، به برانگیختن غضب خدا بر خودشان بسنده میکنند یا اینکه شب و روز در تلاشند تا خداوند بر تمام بندگانش غضب کند، تا احدی ازبندگان را نیابی که شاکر خداوند باشد؟..به همین علت است که شیطان رانده شده و حزبش از شیاطین جن و انس به شدت در تلاشند تا به هدفشان برسند.آنها می خواهند تمام جماعت انس و جن به صورت امتی واحد کافر باشند و کسی شکرگذار خداوند نباشد و لذا رضایت خداوند متحقق نشود.به همین علت شیطان رانده شده می گوید:
{ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَ‌هُمْ شَاكِرِ‌ينَ ﴿١٧﴾}
صدق الله العظيم [الأعراف]
{سپس از پیش رو و از پشت سر، و از طرف راست و از طرف چپ آنها، به سراغشان می‌روم؛ و بیشتر آنها را شکرگزار نخواهی یافت!» (۱۷)}
لذا ای حبیب من* و نورچشمانم دکتر فاضل احمد عمرو، برایتان روشن کردم که شیطان و دارو دسته اش از هر وسیله وحیله ای استفاده میکنند تا مانع هدایت مردم شوند. آنها مانع پیروی مردم ازانبیاء و دعوت کنندگان به راه خداوند عزیز و حمید می شوند .به همین علتست که شیطان میگوید:
}لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَ‌اطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦﴾ ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَ‌هُمْ شَاكِرِ‌ينَ ﴿١٧﴾{
صدق الله العظيم[الأعراف]
{من بر سر راه مستقیم تو، در برابر آنها کمین می کنم! (۱۶) سپس از پیش رو و از پشت سر، و از طرف راست و از طرف چپ آنها، به سراغشان می‌روم؛ و بیشتر آنها را شکرگزار نخواهی یافت!» (۱۷)}
لذا ای حبیب من*احمدعمرو!میبینی که شیطان رانده شده، فقط به شرک به خداوند و پیروی از شهوات قناعت نمیکند؛بلکه او و حزبش به سختی در تلاشند تا به هدفشان در نفس خداوند برسند و آن هم چیزی نیست جز عدم تحقق "رضوان خدا در نفسش نسبت به بندگانش ".آنها می دانند خداوند ازکفر بندگانش ناراضیست و شکرگذار بودن را برایشان می پسندد.گواهی آن فرموده خداوند تعالی است که:
{إِنْ تَكْفُرُوا فَإِنَّ اللَّهَ غَنِيٌّ عَنْكُمْ ۖ وَلَا يَرْضَىٰ لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ ۖ وَإِنْ تَشْكُرُوا يَرْضَهُ لَكُمْ}
صدق الله العظيم [الزمر:7]
{گر کفران کنید، خداوند از شما بی‌نیاز است و هرگز کفران را برای بندگانش نمی پسندد؛ و اگر شکر او را بجا آورید آن را برای شما می‌پسندد! }
از آنجا که رضوان خداوند در شاکر بودن بندگان است ؛شیطان و دارو دسته اش در تلاشند که برعکس این هدف در نفس خداوند محقق شود.لذا شیطان رانده شده در قصص قرآنی می گوید:
لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَ‌اطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦﴾ ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَ‌هُمْ شَاكِرِ‌ينَ ﴿١٧﴾{
صدق الله العظيم[الأعراف]
{من بر سر راه مستقیم تو، در برابر آنها کمین می کنم! (۱۶) سپس از پیش رو و از پشت سر، و از طرف راست و از طرف چپ آنها، به سراغشان می‌روم؛ و بیشتر آنها را شکرگزار نخواهی یافت!» (۱۷)}
ای حبیب من من احمد عمرو به هدفی که شیطان در تلاش است در نفس خداوند محقق شود، نگاه کن:محقق نشدن "رضایت خدااز بندگانش"لذا می گوید:
{ لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَ‌اطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦﴾ ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَ‌هُمْ شَاكِرِ‌ينَ ﴿١٧﴾} صدق الله العظيم.
احمد عمرو ببین شیطان در نفس خدا به دنبال چه هدفیست 
  {وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَ‌هُمْ شَاكِرِ‌ينَ} .میدانی چرا برای این هدف تلاش میکند؟
چرا که میداند خداوند دوست دارد بندگانش شاکر باشند.
گواه آن فرموده خداوند تعالی است که : 
 {وَلَا يَرْضَىٰ لِعِبَادِهِ الْكُفْرَ ۖ وَإِنْ تَشْكُرُوا يَرْضَهُ لَكُمْ }صدق الله العظيم.
سؤالی که در برابر شیخ احمد عمرو و تمام علمای مسلمان قرارمیگیرد، این است که:آیا شیطان وحزبش به تحقق نیافتن رضوان خداوند برخودشان اکتفا میکنند،یا شب و روز میکوشند با هر وسیله و حیله ای همگی مردم را کافر کرده و نگذارند رضوان خدا بر بندگانش محقق شود؟
وشما می بینید که امام مهدی و حزبش درست عکس اینعمل میکنند. ما فقط به رضای خدا از خودمان راضی نبوده و اکتفا نمیکنیم.بلکه شب و روزو با هر وسیله و ترفندی در تلاشنیم تا رضوان خدا در نفسش محقق گردد.و لذا به اذن خداوند می خواهیم همه مردم درراه مستقیم (صراط المستقیم) عبادت خداوند یگانه و بی شریک متحد کنیم. هدف ما از تحقق رضوان خداوند بر بندگان، برگرداندن مکر شیاطین جن و انس به خودشان و تنها خودشان است ، چرا که برای سوختن در آتش جهنم سزاوارترند.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{فَوَرَ‌بِّكَ لَنَحْشُرَ‌نَّهُمْ وَالشَّيَاطِينَ ثُمَّ لَنُحْضِرَ‌نَّهُمْ حَوْلَ جَهَنَّمَ جِثِيًّا ﴿٦٨﴾ ثُمَّ لَنَنزِعَنَّ مِن كُلِّ شِيعَةٍ أَيُّهُمْ أَشَدُّ عَلَى الرَّ‌حْمَـٰنِ عِتِيًّا ﴿٦٩﴾ ثُمَّ لَنَحْنُ أَعْلَمُ بِالَّذِينَ هُمْ 
أَوْلَىٰ بِهَا صِلِيًّا ﴿٧٠﴾ }
صدق الله العظيم [مريم]
{سوگند به پروردگارت که همه آنها را همراه با شیاطین در قیامت جمع می‌کنیم؛ سپس همه را -در حالی که به زانو درآمده‌اند- گرداگرد جهنم حاضر می‌سازیم. (۶۸) سپس از هر گروه و جمعیّتی، کسانی را که در برابر خداوند رحمان از همه سرکش تر بوده‌اند، جدا می‌کنیم. (۶۹) بعد از آن، ما بخوبی از کسانی که برای سوختن در آتش سزاوارترند، آگاهتریم! (۷۰) }
خطاب من به دوست عزیزم*دکتر فاضل احمد عمرو و تمام علمای مسلمان این امت است که خدا را شاکر باشید چراکه خداوند در سرنوشت شما حضوردرامت امام مهدی ناصر محمد یمانی را تقریر کرده است. برانگیختن امام مهدی دراین امت بزرگترین فضیلت خداوند در کتابش است،پس شاکر لطف خدا باشید. چقدر امت های قبلی در آرزوی برانگیخته شده امام مهدی در بینشان بودند تا از انصار او گشته و پشتیبانی اش کنند اما این اقبال نصیبشان نشد. درپیشگاه خداوندچه پشیمانی بزرگتر ازاین خواهد بودکه از دعوت امام مهدی منتظر در "دوران گفتگو پیش از ظهور"مطلع شدند ولی پیروش نبوده و برای پیروزشدن دعوت حق ازوی پشتیبانی نکردند!در برابر خداوندچه پشیمانی بزرگتر ازاین خواهد بودکه از دعوت امام مهدی منتظر در "دوران گفتگو پیش از ظهور"مطلع شدند اما از او روبرگردانده و اورا مجنون خواندند!ولی شدیدترین ندامت برای کسانی خواهد بود که تنها به تکذیب و پشت کردن به وی بسنده نکردند،بلکه شب و روز تلاش بودند تا با هر وسیله و حیله ای مانع پیروی مردم از امام مهدی ناصر محمد یمانی شوند .اینان مورد لعنت خداوند و همه لعن کنندگانند، مگرآنان که توبه کرده و اشتباهشان را تصحیح کنند که خداوند غفور ورحیم است .گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَىٰ مِن بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ ۙ أُولَـٰئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّـهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ ﴿١٥٩﴾ إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا وَبَيَّنُوا فَأُولَـٰئِكَ أَتُوبُ عَلَيْهِمْ ۚ وَأَنَا التَّوَّابُ الرَّ‌حِيمُ ﴿١٦٠﴾}
صدق الله العظيم [البقرة]
{ کسانی که دلایل روشن، و وسیله هدایتی را که نازل کرده‌ایم، بعد از آنکه در کتاب برای مردم بیان نمودیم، کتمان کنند، خدا آنها را لعنت می‌کند؛ و همه لعن‌کنندگان نیز، آنها را لعن می‌کنند؛ (۱۵۹) مگر آنها که توبه و بازگشت کردند، واصلاح نمودند، (و آنچه را کتمان کرده بودند؛ آشکار ساختند؛) من توبه آنها را می‌پذیرم؛ که من توّاب و رحیمم. (۱۶۰) }
ای کسانی که مانع پیروی ازبیاناتِ حقِ قرآنِ عظیمی میشوید که امام مهدی با آنها برای مردم استدلال میکند . ببینید که اگر توبه نکنید به کجا خواهید رسید.خداوند تعالی میفرماید:
{إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَىٰ مِن بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ ۙ أُولَـٰئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّـهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ ﴿١٥٩﴾ إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا وَبَيَّنُوا فَأُولَـٰئِكَ أَتُوبُ عَلَيْهِمْ ۚ وَأَنَا التَّوَّابُ الرَّ‌حِيمُ ﴿١٦٠﴾ }
صدق الله العظيم [البقرة]
{ کسانی که دلایل روشن، و وسیله هدایتی را که نازل کرده‌ایم، بعد از آنکه در کتاب برای مردم بیان نمودیم، کتمان کنند، خدا آنها را لعنت می‌کند؛ و همه لعن‌کنندگان نیز، آنها را لعن می‌کنند؛ (۱۵۹) مگر آنها که توبه و بازگشت کردند، واصلاح نمودند، (و آنچه را کتمان کرده بودند؛ آشکار ساختند؛) من توبه آنها را می‌پذیرم؛ که من توّاب و رحیمم. (۱۶۰) }
شما مانند انسان- شیطان ها در قوم یهود هستید،همانها که با وجود اینکه برایشان روشن شد قرآن عظیم به حق و از جانب خداوند است مردم را از پیروی از آن بازمیداشتند.به خدا شهادت میدهم شیخ فاضل احمد عمرو از آنان نیست .ای انصارسابقین اخیار ***با او با ملایمت رفتار کنید باشد که خداوند به واسطه شیخ فاضل احمد عمرو ،پشت شما را محکم کند.او با تصور اینکه ناصر محمد یمانی و حزبش در گمراهی هستند به سوی شما آمده است تا با تمام توان و امکاناتش از حدود دین خداوند دفاع کند. او در زمره علمای ترسویی نیست که جرأت ندارند با امام مهدی ناصر محمد یمانی وارد بحث شوند با وجود اینکه خداوند آنها را ازدعوت امام مهدی در "دوران گفتگوی پیش از ظهور" مطلع ساخته است.
بازهم به شیخ فاضل دکتر احمد عمرو خیرمقدم عرض کرده و خوش آمد میگوییم ،امید داریم که خداوندی که از همگان بر عبدش مهربانتر است به او توانایی شناخت حق را داده ، قلبش را نورانی گردانده و به راه مستقیم هدایتش نماید ،باشد که در این امرپشتیبان و شریکمان گردد . چه مرد شریفیست! به جواب علمایی که خدا هدایتشان نکرده است بنگرید که در شأن امام ناصر محمد یمانی چه میگویند: او مجنون و ابله گمراهیست که دیگران را هم گمراه میکند..
ممکنست یکی از علمایی که چنین فتوایی را در شأن امام ناصر محمد یمانی داده است بگوید" ناصر محمد از کجا میدانی خداوند ما را هدایت نکرده است، آیا وارد قلب ما شده واز آن آگاه شده ای، یا فقط گمان میبری که ما هدایت نشده ایم؟"جواب مهدی منتظر ناصر محمد یمانی این است که :به خداوند سوگند می خورم هرکس قبل ازشنیدن دلایل محکم و قاطع امام مهدی ناصر محمد یمانی و پیش از اندیشیدن درباره منطقش در شأن او فتوا بدهد جزو هدایت شدگان خدا نیست ،چرا که آنان که خداوند هدایتشان کرده است ،قبل شنیدن سخنان و اندیشیدن در دلایل قاطع فرد، درمورد دعوت کننده قضاوت نمیکنند. بندگان هدایت شده خداوند آنانی هستند که در هر زمان و مکانی ، ابتدا صحبت دعوت کننده را می شنوند و سپس به دلایل قاطع او می اندیشند تا دریابند، آیا سخنان حقاً از جانب خدا هستند ؟ تا بدون آگاهی و بر اساس گمان قضاوت نکنند.گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{وَالَّذِينَ اجْتَنَبُوا الطَّاغُوتَ أَن يَعْبُدُوهَا وَأَنَابُوا إِلَى اللَّـهِ لَهُمُ الْبُشْرَ‌ىٰ ۚ فَبَشِّرْ‌ عِبَادِ ﴿١٧الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُۚ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ ۖ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾ أَفَمَنْ حَقَّ عَلَيْهِ كَلِمَةُ الْعَذَابِ أَفَأَنتَ تُنقِذُ مَن فِي النَّارِ‌ ﴿١٩﴾}
صدق الله العظيم [الزمر]
{ و کسانی که از عبادت طاغوت پرهیز کردند و به سوی خداوند بازگشتند، بشارت از آن آنهاست؛ پس بندگان مرا بشارت ده! (۱۷) همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می‌کنند؛ آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آنها خردمندانند. (۱۸) آیا تو می‌توانی کسی را که فرمان عذاب درباره او قطعی شده رهایی بخشی؟! آیا تو میتوانی کسی را که در درون آتش است برگیری و نجات دهی؟! (۱۹) }
ای جویندگان حق اگر میخواهید یقین پیدا کنیدکه فلان سخنران منبر از علمای خردمند (اؤلی الالباب) است ؛بعد تمام شدن نماز به حضورش رفته و به او بگویید(شیخ فاضل کسی درعالم اینترنت هست که می گوید امام مهدی منتظراست و با جدیت در حال جهاد و آوردن حجت های قاطع قرآنیست ،قرآن را برای ما بیان میکند و آنها را با دلایل معتبری از خود قرآن وبه نحوه عجیبی به تفصیل توضیح می دهدوعالمی نیست که بتواند در قرآن بر او غلبه کند.)..
اگر جواب این عالم این باشد که(فرزندم من تا بیانات او در مورد قرآن را ندیده و درباره آنها فکر نکرده باشم ،نمیتوانم بگویم از خودش درآورده یا دعوت او به سوی خداوند بر حق است . چیزی از این بیانات را برای من بیاور یا آدرس سایتش را بده تا بعد درباره این مرد فتوای درستی بدهم. ) در مورد چنین کسی میگویم که او از علمای امتست و به خدا قسم میخورم از خردمندانی است که به خداوند شرک نیاورده اند ولو اینکه در برخی مسائل شرعی در اشتباه باشد ؛اما از کسانیست که به خداوند شرک نیاورده اند که مهمترین نکته هم همینست.
اما اگربعد از پرسیدن در مورد دعوت امام ناصرمحمد یمانی و اینکه آیا او امام مهدی است ،مستقیماً فتوا دادند که"نه نه از او پیروی نکن .او خودش گمراهست و دیگران را نیز گمراه میکند." واگر از علمای سنت باشد میگوید "همان گونه که به ما گفته شده نام او محمد بن عبدالله است"ویا می گوید "مهدی منتظر همان گونه که به ما گفته شده از اهل بیت بوده و نامش محمد و فرزند حسن عسگری است".سؤال کننده از همین جا یقین پیدا میکندعالمی که در مقابلش قرار گرفته از خردمندان نمیباشد. از کسانی نیست که خدا هدایتشان کرده باشد چرا که فقط براساس گمان و قبل شنیدن بیان درباره آن قضاوت میکند. گواه آن فرموده خداوند تعالی است که:
{فَبَشِّرْ‌ عِبَادِ ﴿١٧الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُۚ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ ۖ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾ أَفَمَنْ حَقَّ عَلَيْهِ كَلِمَةُ الْعَذَابِ أَفَأَنتَ تُنقِذُ مَن فِي النَّارِ‌ ﴿١٩﴾}
صدق الله العظيم [الزمر]
{ پس بندگان مرا بشارت ده! (۱۷) همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می‌کنند؛ آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آنها خردمندانند. (۱۸) آیا تو می‌توانی کسی را که فرمان عذاب درباره او قطعی شده رهایی بخشی؟! آیا تو میتوانی کسی را که در درون آتش است برگیری و نجات دهی؟! (۱۹) }
به فرموده خداوند بنگرید: 
{أَفَمَنْ حَقَّ عَلَيْهِ كَلِمَةُ الْعَذَابِ أَفَأَنتَ تُنقِذُ مَن فِي النَّارِ‌ ﴿١٩﴾} 
صدق الله العظيم،اینها کسانی هستند که قبل از شنیدن دعوت و تفکر درآن دلایل قاطع ،تنها از روی گمان و غیب درمورد دعوت کننده قضاوت میکنند.
لذا ما در اینجا برای حبیب من*شیخ فاضل احمد عمرو دلیل آوردیم.اگر او بخواهد از حق تبعیت کرده و در راه خداوند را برگزیند، حقیقت را به روشنی در این بیان خواهد شناخت که :برخی از اسماء خداوند اسماء ذات خدا بوده و هیچ احدی از مخلوقات را نمیتوان با آنها نامید.به گواهی فرموده خداوند تعالی:
{رَّ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا فَاعْبُدْهُ وَاصْطَبِرْ‌ لِعِبَادَتِهِ ۚ  
هَلْ تَعْلَمُ لَهُ سَمِيًّا ﴿٦٥﴾ }
صدق الله العظيم [مريم]
{پروردگار آسمانها و زمين و آنچه ميان آن دو است. پس او را بپرست و در پرستش او شكيبا باش. آيا براى او همنامى مى‌شناسى؟ (۶۵) }
و برخی از اسماء خداوند برای توصیف نفس خداوند تعالی است ، که هریک از بندگانش را که بخواهد با آن وصف میکند .به همین علت محمد عبد و رسولش صلی الله علیه و آله و سلم را چنین مینامد :
 {لَقَدْ جَاءكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم 
بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ}
صدق الله العظيم
آیا انکار میکنی نام (الرؤوف الرحيم] از اسماء حسنای خداوند است؟ اما از اسامی مربوط به صفات نفسیه خداوند تعالی است؛ نه از اسامی ذاتی او مثل اسم ذات (الله) یا (الرحمن) که هیچ بنده ای دراین اسامی با او شریک نباشد.به گواهی فرموده خداوند تعالی:
{رَّ‌بُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَافَاعْبُدْهُ وَاصْطَبِرْ‌ لِعِبَادَتِهِ ۚ هَلْ تَعْلَمُ لَهُ سَمِيًّا ﴿٦٥﴾ }
صدق الله العظيم [مريم]
{پروردگار آسمانها و زمين و آنچه ميان آن دو است. پس او را بپرست و در پرستش او شكيبا باش. آيا براى او همنامى مى‌شناسى؟ (۶۵) }
احمد عمرو ،عزیز من* آیا مهدی منتظر حق را برایت بیان کرد؟
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
برادرتان امام مهدي ناصر محمد يماني.
اضغط على الصورة لفتحها بصفحة مستقلة